نقد و بررسی نمایش “مرگ فروشنده”


نمایش “مرگ فروشنده”  به کارگردانی “نادر برهانی مرند”درسی و ششمین نشست “باشگاه تئاترتهران” خانه فرهنگ شیخ  هادی شنبه۳اسفند ماه ساعت ۱۷:۳۰ پس  ازپخش فیلم به نقد و بررسی گذاشته می شود.

تئاتر فستیوال
به گزارش تئاتر فستیوال ،این برنامه ششمین نشست ازسلسله نشست های آثاربرتر دهه ۸۰ تئاتر ایران است که با حضور نادر برهانی مرند(کارگردان ) و امین عظیمی (منتقد)برگزار و پس ازپخش فیلم نمایش به نقد و بررسی این اثرمی پردازند.

نمایش مرگ فروشنده نوشته آرتورمیلراست .اونمایشنامه‌نویس بزرگی است که با خلق آثاری چون مرگ فروشنده، ابتذال نهفته جامعه آمریکا را آشکار ساخت و زنگ خطری را در جهان به صدا درآورد، تا سیاست پیشگان خفته در عرصه فسق و فجور را بیدار نماید.

در این نمایش پیام دهکردی، ریما رامین‌فر، هومن برق‌نورد، احمد مهران فر، فرزین محدث، افسانه ماهیان، امیرجعفری، سیامک صفری، هدایت هاشمی، هادی عامل، شهره انصاری، به عنوان بازیگر ایفای نقش نمودند.

علاقمندان می توانند برای شرکت در این برنامهبه خانه فرهنگ شیخ هادی واقع در خیابان ولیعصر، نرسیده به سه راه جمهوری، خیابان شهید حسین سخنور، نبش خیابان شیخ هادی مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸-۶۶۴۹۸۵۸۷تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *