نمایش «پری » یک هفته تمدید شد


باتوجه به استقبال گسترده اخیر مخاطبین از نمایش  «پری » کاری از امیر غفارمنش یک هفته اجرا  تا ۲۶ شهریور تمدید شد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی نمایش «پری » حمید علی نژاد تهیه کننده نمایش گفت : به دلیل استقبال مخاطبین و همکاری گروه نمایش «پری » این اجرا راتا ۲۶  در سالن حافظ تمدید کردیم.
وی حضور و حمایت مخاطبین در سالن های تئاتر را مثبت خواند و گفت : در تئاتر نفس تماشاگر است که انرژی را به بازیگران و گروه نمایش می دهد ، وتفاوت عمده تئاتر و سینما همین است و این موضوع در تئاتر بسیار رایج است .
وی ادامه  داد : امیدوارم این هنر پیش از پیش مورد توجه مسئولین و مردم فرهنگ دوست کشور قرار بگیرد چرا که هنر یک عشق بیشتر نیست و این بازیگران که در نمایش پری به ایفای نقش می پردازد بیشتر فعالیتهایشان در سینما و تلوزیون است و به عشق مخاطبین هنر تئاتر است که قید تلوزیون و سینما را می زنند و به صحنه نمایش می آیند.
تهیه کننده نمایش  «پری » در ادامه افزود : هنرمندان بسیاری همچون امیر جعفری ، فرهاد قائمیان ،نصرالله رادش ،هومن حاج عبدالهی ، محمدرضا علیمردانی،  باربد بابایی  ، پوریا حیدری ،  شیوا خسرو مهر،   مرجانه گلچین ،  سوسن پرور ،  جلیل فرجاد ، زیبا بروفه ،  علیرضا خمسه  ،مریم خدا رحمی  ،مارال و مونا فرجاد ، آتوسا حجازی ، سعید رمضانی،  رضا رویگری، آرش برهانی ،مهرداد نظری ،نیما شعبان نژاد،  سید جواد هاشمی ،  سمانه پاکدل،  مهشید حبیبی، سید علی صالحی ،آرش میر احمدی و رضا توکلی از این نمایش دیدن کردند.
آزاده زارعی ،امیرکربلایی زاده ،مجید یاسر ،سامان دارابی ،علیرضامهران ،یزدان فتوحی ،کامبیز امینی ، محمدخداوردی ،مهدی زمین پرداز، فرزاد حاتمیان ،آرش دولتی و امیر حشمتی به ایفای نقش میپردازند.
سعید نقدزاده مدیر تولید،علیرضا مهران طراح صحنه و لباس ، فرشاد ارج دستیارکارگردان ، مسعود عربی طراح گریم ،علی المعی آهنگساز و رضوانه عبیری منشی صحنه و مهدی سربازی روابط عمومی این نمایش را برعهده دارد.
نمایش «پری» نوشته خیرالله تقیانی پور و به کارگردانی امیر غفارمنش تا ۲۶ شهریور در تالارحافظ  ساعت ۲۱ به مدت ۹۰ دقیقه روی صحنه می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *