“مهاجران” از جنگ و تاثیرات آن می گویند


نمایشنامه حسن علیکرمی با عنوان «مهاجران» که به موضوع تاثیرات جنگ و مهاجرت بر خانواده می‌پردازد، نمایشنامه خوانی می شود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایشنامه «مهاجران» به نویسندگی و کارگردانی حسن علیکرمی با تمرکز بر محوریت کودکان و نگاهی به تاثیرات جنگ و مهاجرت بر خانواده، از ۱۰ تا ۱۵ مهرماه توسط گروه تئاتر «نقش خیال» با قالبی متفاوت به مدت یک هفته در سالن خسرو شکیبایی نمایشنامه‌خوانی خواهد شد.

به گفته کارگردان، نمایشنامه‌خوانی «مهاجران» مقدمه‌ای برای به صحنه‌ بردن این اثر است. بنابراین بخش‌هایی از موسیقی، صداهای ساخته‌شده و طراحی لباس و صحنه نیز اجرا را همراهی می‌کنند.

نقش‌خوانان این نمایشنامه عبارتند از: حسن علیکرمی (راوی صحنه)، فریبا بکلو (ماتیلدا)، میثم حقی‌ویند (لوئیس)، پریسا مرادیان (ژولیت)، آرش راسخ (انریکو) و مسعود منقچی (معلم)، مهربان علیکرمی (آواز پایانی)، تارا ناظری (بازیگر ذخیره).

دیگر عوامل این نمایشنامه‌ خوانی نیز عبارتند از: حسن علیکرمی (نویسنده، طراح و کارگردان)، هانیه تجریشی (دستیار کارگردان، برنامه ریز، طراح لباس و دوخت)، امید اسکندر (آهنگساز و طراح صدا)، البرز آیینی، بهزاد دانش، امید اسکندر (نوازندگان)، حمید بهزادی (جلوه‌های صوتی)، زهره خادمی (منشی صحنه)، حسن علیکرمی (طراح و عکاس پوستر و بروشور) و فرناز محمد (عکاس
تمرینات و اجرا)، علی ناظری (مدیرصحنه)، محسن هروی (تصویربردار).

نمایشنامه‌خوانی «مهاجران» از ۱۰ تا ۱۵ مهرماه در سالن تئاتر دانشگاهی خسرو شکیبایی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای تماشای این اجرا می‌توانند به نشانی میدان انقلاب، ابتدای خیابان جمالزاده شمالی، کوچه بزمه، پلاک ۳ مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *