نمایشهای تماشاخانه ایرانشهر بعد از لیالی قدر


با به پایان رسیدن شب‌های قدر و ایام سوگواری سالروز شهادت حضرت علی (ع)، آثار نمایشی تماشاخانه ایرانشهر اجراهای خود را از امروز دوشنبه ۳۰ تیر ادامه می‌دهند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاترفستیوال به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، با به پایان رسیدن شب‌های قدر و ایام سوگواری سالروز شهادت حضرت علی (ع)، آثار نمایشی تماشاخانه ایرانشهر ادامه اجراهای خود را از امروز دوشنبه ۳۰ تیرماه از سر می‌گیرند.

 نمایش «دل سگ» به کارگردانی محمد یعقوبی اجراهای خود را در تالار استاد ناظرزاده کرمانی ادامه خواهد داد. این نمایش در روزهای دوم و سوم مرداد با دو اجرا روی صحنه می‌رود.

دو نمایش روی صحنه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر، «قصر» کاری از آرمین جوان و «ناصر سعید طهرانی» کاری از داریوش رشادت از امروز ۳۰ تیر اجراهای خود را به ترتیب در ساعت های ۱۹ و ۲۱ از سر می‌گیرند.

علاقمندان به خرید اینترنتی بلیت نمایش‌های تماشاخانه ایرانشهر می توانند با مراجعه به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www.tamashakhaneh.ir  نسبت به خرید اینترنتی بلیت‌های نمایش‌ها اقدام و یا با شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵ و ۸۸۸۱۴۱۱۶ تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *