نمایش ˝بیوه‌های غمگین سالار جنگ˝ مسابقه برگزار می کند


نمایش ˝بیوه‌های غمگین سالار جنگ˝ دو فراخوان براى دو مسابقه منتشر کرده است.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش “بیوه‌های غمگین سالار جنگ” که به کارگرادنى شهاب الدین حسین پور، نوشته محمد امیر یاراحمدى و با بازى گلاب آدینه، شیرین بینا، مونا فرجاد، حمید رحیمى، محمد صدیقى مهر و حمیده مستعان، از ٢۶ فروردین در سالن استاد سمندریان نمایشخانه ایرانشهر روى صحنه می‌رود، دو فراخوان براى دو مسابقه منتشر کرده است.

مسابقه نخست مربوط به عکاسى از حواشى این نمایش است. در متن فراخوان گروه این نمایش براى این مسابقه آمده است: “منظور از حواشى، ثبت تصویر اقلام تبلیغاتى این نمایش در سطح شهر، ملاقات با بازیگران نمایش یا دیگر هنرمندانى که براى تماشاى آن حضور دارند و عکس گرفتن با آن‌هاست.”

در شرایطى که در این فراخوان تأکیدشده عکس بردارى از خود نمایش اکیداً ممنوع است، گفته شده که علاقمندان به شرکت در این مسابقه باید عکس‌های خود را در اینستاگرام شخصی‌شان منتشر کرده و صفحه رسمى این نمایش را روى آن تگ کنند.

۶ نفر از شرکت کنندگان منتخب در این مسابقه جایزه اى به ارزش ١۵٠ هزارتومان دریافت خواهند کرد.

“بیوه‌های غمگین سالار جنگ” همچنین یک مسابقه جایزه بزرگ برگزار می‌کند. علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند نام و مشخصات خود را پشت تراکت‌های این نمایش نوشته و در صندوقى که در محل سالن سمندریان قرار دارد بیندازند و نهایتاً در قرعه کشى “جایزه بزرگ” این نمایش شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *