نمایش ” اسم ” از دوشنبه به روی صحنه باز می گردد


نمایش «اسم» از دوشنبه، ۲۲ تیر ماه بار دیگر به صحنه تماشاخانه ایرانشهر بازمی‌گردد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، لیلی رشیدی درباره این نمایش که بعد از تعطیلات شب‌های قدر به صحنه نرفته است،‌ توضیح داد: نمایش ما با توجه به سفر حسن معجونی دو روز تعطیل خواهد بود و بعد از آن بار دیگر از روز دوشنبه بقیه اجراهایش را ادامه خواهد داد.

او ادامه داد:‌ معجونی که بازیگر نمایش «اسم» است به دلیل اجرای نمایش «سالگشتگی» به کارگردانی امیررضا کوهستانی در ایتالیا به این گروه پیوسته است و روز دوشنبه باز خواهد گشت و پس از آن اجرای نمایش از سر گرفته می‌شود.

«اسم» به کارگردانی لیلی رشیدی بر اساس نمایشنامه‌ای از ماتیو دولاپورت و الکساندر دولاپتولیر با ترجمه شهلا حائری اجرا می‌شود. نام‌گذاری برای کودکی که هنوز به دنیا نیامده است باعث آن می‌ شود رازهایی که میان دوستان قدیمی بوده است برملا شود.

حسن معجونی، لیلی رشیدی، داریوش موفق، عباس جمالی و سارا افشار بازیگران این نمایش هستند که ساعت ۲۳ هر شب در سالن استاد فرهاد ناظرزاده‌کرمانی خانه هنرمندان به صحنه می‌رود.

محمدرضا حسین‌زاده مدیر تولید، پریسا گودرزی دستیار کارگردان، محمد حسن معجونی طراح دکور و مهرنوش شاه حسینی به عنوان طراح لباس از دیگر عوامل «اسم» هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *