نگاهی به نمایش‌های نسل نو جشنواره تئاتر فجر :

کارگردان «تشریفات» : اولویت کار ما ، ارتباط نزدیک با تماشاگر است .


رامین اکبری که با کارگردانی نمایش « تشریفات » در بخش نسل نو جشنواره تئاتر فجر حضور دارد، ارتباط نزدیک با تماشاگر را در اولویت کاراجرایی خود دانست.
تئاتر فستیوال
به گزارش تئاتر فستیوال ، وی در گفتگو با روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر افزود:حضوردر جشنواره تجربه خوبی برای من و عوامل اجرایی‌ام به همراه داردو برای نخستین بار است در جشنواره فجر حضور دارم.
اکبری اضافه کرد: نمایش «تشریفات» برگرفته ازداستانی به نام «عضو جدید» است و ما از این داستان الهام گرفتیم و این نمایش را خلق کردیم .
اکبری درباره شیوه اجرایی خود بیان کرد: طراحی و ایده اصلی این نمایش خیلیروشن و مشخص نیست اما ارتباط نزدیک با تماشاگر در اولویت کاراجرایی ما قراردارد وبایدمنتظر ماند و دید چگونه در طول اجرا به تماشاگرکمک می‌کنیم تا ساختار ذهن خود را طراحی کند. به علاوه این نمایش با ترکیب نوری به روی صحنه می‌رود.
وی درپایان گفت:امیدوارم گروه‌های اجرایی دربخش نسل نو و دیگر بخش‌های سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، اجراهای خوبی داشته باشند و تماشاگران نیزاز نمایش‌ها لذت ببرند و کارهای دانشجویی نیز آثارخوبی را به نمایش بگذارند.
سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی طی روزهای ۱ الی ۱۲ بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *