نمایش «غولاقو» میزبان کودکان می شود


نمایش «غولاقو» به نویسندگی و کارگردانی امیر مشهدی عباس از ۱۰ تیرماه در تالار هنر روی صحنه می رود .

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، گروه «۷.۵.۱» این بار با نمایش غولاقو به سالن تالار هنر می آید و جدیدترین اثر خود را به مخاطبان خود تقدیم می کند.

 نمایش «غولاقو» قصه کودکی است که در وسایل قدیمی پدر مشغول بازی است با چراغ جادو مواجه می شود و اتفاقی در آن باز شده و غول چراغ جادو از آن بیرون می آید تا آرزوی کودک را بر آورده کند. کودک که می خواهد آرزو کند با زنغول مواجه می‌شود که مانع بر آورده کردن آرزو می شود. غول‌ها ادعا دارند که سال هاست آرزوی انسان‌ها را برآورده می کنند اما هیچکس به فکر این نیست که ممکن است غول‌ها هم آرزو داشته باشند و کودک تصمیم می‌گیرد یکی از سه آرزویش را به غول‌ها بدهد که ….

عبد آتشان، لیدا وعیدی، سحر آقاسی و علیرضا دری در نمایش «غولاقو» به ایفای نقش می پردازند.‍‍‍‍‍‍

دیگر عوامل گروه عبارتند از بهناز مهدی خواه طراح لباس، عبد آتشانی، آزاده فرهنگیان شاعر، فاطمه عباسی ساخت تنپوش، علیرضا دری مدیر اجرایی، امیر مشهدی عباس طراح صحنه، رضا ارجمند خواه ساخت دکور، سحر آقاسی، فرزاد سلیمانی دستیار کارگردان، اکرم میرزا بیگی منشی صحنه، فرید حسینی، علیرضا حسینی، مدیر روابط عمومی، علی اشرف سماعی طراح نور، حسین تبریزی طراح گریم، بردیا علمی طراح پوستر و بروشور و پیمان یاحقی مشاور رسانه این نمایش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *