اجرای ویژه نمایش «مترسک خودت باش» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان


نمایش زنده-عروسکی «مترسک خودت باش» کاری از امیر مشهدی عباس، روز جمعه چهارم اردیبهشت ویژه هنرمندان، عکاسان و خبرنگاران اجرا می‌شود.

«مترسک خودت باش»

به گزارش تئاتر فستیوال ، اجرای ویژه نمایش «مترسک خودت باش» برای هنرمندان، عکاسان و خبرنگاران، ساعت ۱۹ روز جمعه چهارم اردیبهشت در سالن سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه می‌رود.

در این نمایش با بازی بهناز مهدی‌خواه و حمید‌رضا حسینعلی، داستان دختر بچه‌ای به نام گلی روایت می‌شود که از تنها خوابیدن می‌ترسد و همیشه در کنار پدر و مادرش می‌خوابد، اما قرار است که از امشب در اتاق خود بخوابد. پدر گلی قبل از خواب برای او قصه‌ای را می‌خواند؛ ماجرای مزرعه‌داری که برای ترساندن حیواناتی که محصولات مزرعه را می‌خورند، مترسکی می‌سازد و آن حیوانات با دیدن مترسک ترسیده و به سراغ مزرعه نمی‌آیند. بعد از این‌که پدر قصه را تعریف می‌کند و می‌رود، گلی نمی‌تواند بخوابد و به ترسش غلبه کند پس تصمیم می‌گیرد که….

نمایش «مترسک خودت باش» به نویسندگی و کارگردانی امیر مشهدی عباس در سالن سینما تئا‌تر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی (ورزا)، نبش کوچه چهارم، به صحنه می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *