شبی که “عزت” نبود


نمایش “هیچ در هیچ” به کارگردانی سیاوش طهمورث نخستین شب اجرای خود را با استقبال تماشاگران پشت سر گذاشت .

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش “هیچ در هیچ ” به کارگردانی سیاوش طهمورث که از شب گذشته ، ۱۵ آبان ماه اجرای خود را در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر آغاز کرده است ، نمایشی است که کاملا بر اساس بداهه پیش می رود و در نخستین شب اجرای خود توانست نظر مثبت تماشاگران را به دست آورد .

“هیچ در هیچ” نمایشی است که در هر اجرا بر اساس یک کلمه که کارگردان پیش از شروع اجرا به بازیگران می گوید ، پیش می رود ، کلمه ای که کل اجرا و بازی بازیگران از آن نشات می گیرد .

از اتفاقاتی که در نخستین شب اجرای “هیچ در هیچ” رخ داد این بود که محسن حسینی بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون که برای تماشای این نمایش آمده بود ، تقریبا از همان ابتدا با درخواست بازیگران به روی صحنه رفت و جزء یکی از بازیگران نمایش شد و تا انتها نیز همراه با دیگر بازیگران در این بداهه پردازی شریک بود .

یکی دیگر از نکات جالب این اجرا این بود که عزت الله مهرآوران از بازیگران نمایش “هیچ در هیچ” به دلیل اینکه می بایست سر فیلمبرداری فیلمی حاضر باشد ، در اجرای دیشب حضور نداشت و محمد حاتمی از بازیگران نمایش در همان صحنه ی اجرا به او زنگ زد و تلفن را در حالت بلندگو قرار داد و با وی راجع به اینکه امشب در نمایش حاضر نبوده است ، شروع به صحبت کرد .

از اتفاقات دیگری که در ادامه ی نبود عزت الله مهرآوران رخ داد این بود که در این اجرا اصغر همت که نقشش این بود که در تمام طول اجرا می بایست سکوت کند ، تنها در صحنه ی آخر سکوت خود را با یک جمله می شکند و رو به تماشاگران می گوید : “عزت نیست . عزت دیروز رفت ، امروز برنگشت .” این تنها جمله ی اصغر همت در طول اجرای دیشب بود .

اصغر همت ، عزت الله مهرآوران ، سیاوش طهمورث ، محمد حاتمی، شهره سلطانی و مینا عبدی بازیگران نمایش “هیچ در هیچ” را تشکیل می دهند . این نمایش تا جمعه ۲۱ آبان ماه در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می رود .

۲ نظر ثبت شده است .

  1. هانی گفت:

    کاش بیشتر توضیح میدادین که نمایش راجب چیه ؟ من که گیح شدم ?

  2. پیام گفت:

    چجوریه نمایشش ؟؟ هر کی میاد هر کی میره ؟! قاتی پاتیه !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *