نیاوران میزبان “سرناد” می شود


نمایش «سرناد» به کارگردانی رضا روان از ۲۴ خردادماه هر شب ساعت ۲۱ در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش «سرناد» یکی از نمایشنامه‌های کوتاه اسلاومیر مروژک نویسنده لهستانی است که به زبانی ساده، نمادین و با طنزی تلخ به نقد جامعه امروز می‌پردازد.

رضا روان کارگردان این نمایش با اشاره به اینکه «سرناد» به موضوعات اجتماعی جامعه با رویکردی طنز می پردازد، اظهار کرد: کلمه «سرناد» به معنای «آواز شبانه عشاق» دارای پیامی برای مخاطب است ولی درعین حال در این نمایش به مخاطب اجازه برداشت آزاد نیز داده می شود.

روان با بیان اینکه نمایش «سرناد» از معدود نمایشنامه هایی است که برای نوجوانان در رده سنی بالای ۱۸ سال نوشته شده است، گفت: «سرناد» از نظر تحلیل متن و از لحاظ نوشتاری و حرکاتی، بومی سازی شده ولی باید گفت نوع کار از نظر تکنیک نمایش به آن شکلی اجرا می شود که نویسنده این نمایش در نظر داشته است.

نمایش «سرناد» از ۲۴ خردادماه تا ۲۱ تیر به مدت ۲۸ روز در نیاوران روی صحنه می رود. مدت زمان اجرای نمایش نیز ۵۰ دقیقه بوده که همراه با موسیقی زنده اجرا خواهد شد.

آهنگسازی نمایش «سرناد» را علیرضا ستاری انجام داده و محمد خان محمدی سلوی ویولون آن را اجرا کرده است. منیژه احمدی، بهروز ناصر شریعتی، نادیا قمری، سیما لاهوتی، فرشاد مالمیر بازیگران این نمایش هستند. همچنین طراحی صحنه و گریم این نمایش را نیز زهره اسماعیلی به عهده داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *