نیل لابوت با نمایشنامه «لحظه اوج» به آف برادوی می‌رود


نیل لابوت، نمایشنامه‌نویس و فیلمنامه‌نویس معروف با «لحظه اوج» (The Money Shot) به دنیای تئاتر برمی‌گردد.

off boardway

به گزارش تئاترفستیوال،، نیل لابوت که در دنیای سینما با فیلمنامه‌های «پرستار بتی»، «مرد حصیری» و «مرگ در تشییع جنازه» شهرت دارد و نمایشنامه‌های مهمی چون «شکل اجسام»، «در معیت مردان» را نوشته است، با نمایشنامه «لحظه اوج» به آف-برادوی می‌رود.

 ایران تئاتر نوشت، در این نمایش کمدی که ماجرایش در هالیوود می‌گذرد، هیتر گراهام نقش اصلی را بازی می‌کند و قرار است پاییز امسال در سالن تئاتر ام‌سی‌سی روی صحنه برود.

تری کینی، که «دلایل زیبا بودن» لابوت را در برادوی کار کرده بود، کارگردان این نمایش هم هست. کالی ترون، فردریک ولر و جیا کرواتین از دیگر بازیگران این نمایش هستند. ولر پیش از این با لابوت در «دلایل زیبا بودن» (در اجرای آف-برادوی) همکاری کرده بود. کرواتین هم برای بازی در «زیبا» و «شاد» در لس آنجلس شهرت دارد.

«لحظه اوج» داستان دو ستاره سینماست (ولر و گراهام) که روزهای اوجشان به سر آمده است اما سعی می‌کنند با بازی در فیلم جدید کارگردانی جنجالی زندگی خود را تغییر دهند.

گراهام (بازیگر «شب‌های بوگی»، «خماری» و «آستین پاورز») سال ۲۰۰۳ در آف-برادوی در نمایش «اتفاقات تراژیک اخیر» کریگ رایت روی صحنه رفت و با تحسین منتقدان روبرو شد.

پیش‌نمایش‌های «لحظه اوج» ماه سپتامبر شروع می‌شود و افتتاحیه این نمایش ۲۲ سپتامبر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *