هنرمندان لهستانی با “پریگرینوس” به تئاتر شهر می آیند


نمایش پریگرینوس محصول گروه نمایش KTO  از کشور لهستان نوشته و کار جرزی زون در هفتمین روز از سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در بخش نمایش های خیابانی و محیطی جشنواره اجرا می شود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از ستاد خبری روابط عمومی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، این نمایش یک روز از زندگی انسان را به تصویر می‌کشد، انسانی که میان زندگی و کار درگیر است. به نظر می‌رسد که انسان مدرن صرفا برای کار کردن آفریده شده و زندگی برای وی یعنی کار و زحمت هر روزه.

اجرای پریگرینوس راس ساعت ۱۵:۳۰ از لابی سالن اصلی تئاتر شهر آغاز می شود. مدت زمان این نمایش ۶۰ دقیقه است و عوامل سازنده این اثر عبارتند از: نویسنده و کارگردان: جرزی زُن، طراح حرکات: اریک ماکوهون، بازیگران: مارتا زُن، کارولینا بوندارونک، مارتینا مالچارِک، گرازینا سربرینی رزا، جاستینا ووجزیگ، استاوومیر بندیکووسکی، بارتز سینیاوا، پاول مونسیل، میکایل اورزیلووسکی،تکنسین: کانیا رابرت، کوزتووسکا مونیکا، رودنیکی فیلیپ، طراح صحنه و لباس: جوآنا جاسکوروکا، صدا: رابرت کانیا

جرزی زُن متولد ۱۹۵۳- سیکرزینی لهستان. کارگردان و بازیگر تئاتر. دانش‌آموخته ادبیات از دانشگاه جاگیلونیان کراکو لهستان. نویسنده و کارگردان هنری و نظری گروه تئاترKTO کراکو. موسس و مدیر فستیوال بین‌المللی تئاتر خیابانی  ULICA کراکو. کارگردان نمایش‌های: «رژه غم‌انگیز»، «برج بابل»، «عطر زمان»، «سرود»، «مازپا»، «رژه آب»، «خیالاتی»، «نابینا»، «بهشت»، «آینه»، «عمارت»، «نمایش وداع»، «برعکس»، «چطور یک قاشق را از نزدیک بشناسیم»، «ردپای ناخدا»، «خانه‌ای را که در آن نمی‌توان زندگی کرد، خواهم فروخت»، «ساعت‌های پایانی»، «همسرایی یتیمان» و … .است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *