معرفی هیات انتخاب سه بخش مسابقه جشنواره تئاتر شهر


دبیرخانه پنجمین جشنواره تئاتر شهر همزمان با آغاز مرحله بازبینی آثار رسیده، هیات انتخاب سه بخش مسابقه تئاتر صحنه ای، مسابقه تئاتر کودک و نوجوان و مسابقه تئاتر خیابانی را معرفی کرد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، آثار بخش خیابانی جشنواره تئاتر شهر که از امروز ۱۵ مرداد مرحله بازبینی خود را در فرهنگسرای بهمن پشت سر می گذارند توسط سه فعال تئاتر مورد بازبینی قرار می گیرند.

حسین پرستار بازیگر و کارگردان تئاتر، سامان خلیلیان نویسنده و کارگردان تئاتر و مدیر کانون تئاتر خیابانی و کامران شهلایی نویسنده، پژوهشگر و کارگردان تئاتر آثار راه یافته به مرحله بازبینی بخش مسابقه تئاتر خیابانی را ارزیابی می کنند.

در بخش مسابقه تئاتر کودک و نوجوان نیز مریم کاظمی بازیگر، نویسنده، کارگردان و طراح تئاتر کودک و نوجوان در کنار هنرمندانی همچون ناصر آویژه کارگردان و بازیگر تلویزیون و تئاتر کودک و نوجوان و مجتبی مهدی نویسنده و کارگردان شناخته شده تئاتر کودک و نوجوان ارزیابی نمایش های تولید شده برای حضور در این بخش را بر عهده گرفته اند.

هیات ارزیابی بخش مسابقه تئاتر صحنه ای در جشنواره تئاتر شهر نیز با حضور ۵ هنرمند و مدرس تئاتر تشکیل شده است.

محمود رضا رحیمی نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر، آرش دادگر کارگردان، بازیگر و مدرس تئاتر، غلامحسین لطفی بازیگر و کارگردان تئاتر، فرشاد منظوفی نیا کارگردان، طراح و مدرس تئاتر و حسن موذنی بازیگر، کارگردان و مدرس تئاتر ارزیابی نهایی نمایش های بخش مسابقه تئاتر صحنه ای را بر عهده گرفته اند.

پنجمین جشنواره تئاتر شهر توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در دهه سوم شهریور ماه ۱۳۹۵ برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *