معرفی هیات انتخاب مسابقه نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره تئاتر فجر


اسامی اعضای هیات انتخاب بخش مسابقه نمایش‌های صحنه‌ای سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اعلام شد.

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، پیام دهکردی، شهرام زرگر و رضا گوران هنرمندانی هستند که سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را در انتخاب آثار بخش مسابقه نمایش‌های صحنه‌ای همراهی می‌کنند.

پیام دهکردی متولد ۱۳۵۶ در شهرکرد بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و مدرس فن بیان و بازیگری است. بازی در نمایش‌ها، سریال‌ها و فیلم‌های متعدد و کسب جایزه بهترین بازیگر در بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، بهترین بازیگر مرد سال به انتخاب خانه تئاتر و کانون ملی منتقدان در سال ۱۳۸۶ از سوابق حرفه‌ای این هنرمند است.

شهرام زرگر متولد ۱۳۴۴ در تهران، مترجم، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. وی فارغ‌التحصیل کارشناسی بازیگری از دانشکده‌ هنرهای زیبا دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشکده‌ی سینما و تئا‌تر است و در حوزه ترجمه، نویسندگی تئاتر، تدریس، داوری و … فعالیت داشته است و در حال حاضر عضو هیات علمی دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر است.

رضا گوران متولد ۱۳۵۸ نویسنده و کارگردان تئاتر، سینما و طراح صحنه است. کسب عنوان بهترین کارگردانی، طراحی صحنه و لباس برای نمایش «یرما» از جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و بهترین نمایشنامه و طراحی صحنه برای «ابرهای پشت حنجره» از همین رخداد در سال ۸۹ و کارگردانی نمایش‌های متعدد از سوابق حرفه‌ای این هنرمند است.

سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند ۱۰ تا ۲۰ بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *