واکنش رویا میرعلمی به بازداشت دو هنرمند تئاتری


روز گذشته – یک‌شنبه ۱۸ شهریور ماه  ، اجرای نمایش «رویای شب تابستان» که در سالن اصلی تئاتر شهر درحال اجرا بود ، با دستور مقام قضایی توقیف شد و مریم کاظمی – کارگردان این نمایش و سعید اسدی – رئیس مجموعه تئاتر شهر ، به طور موقت بازداشت شدند . هنرمندان بسیاری از جمله رویا میرعلمی به این رخداد واکنش نشان داده اند که در ادامه می توانید آن را بخوانید :

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، رویا میرعلمی در واکنش به این اتفاق در صفحه اینستاگرام خود نوشت :

« حکایت غریبی ست!!!!! دزد و مال مردم خوار و کلاهبردار و اختلاس گر و متجاوز آزادنه می چرند و می برند و می خورند آنوقت هنرمند فرهیخته ای همچون سعید اسدی که بسیار می شناسمش و میدانم که چقدر با شرافت به جایگاه فعلی رسیده امشب را باید در بازداشتگاه به سر بَرَد آنهم برای دلایل واهی..وا اسفا !وا اسفا!

پی نوشت : شهرام کرمی، مدیرکل هنرهای نمایشی ضمن تایید خبر بازداشت مریم کاظمی، کارگردان نمایش «رویای شب تابستان» و سعید اسدی، مدیر تئاتر شهر، بیان کرد: «با احضار خانم مریم کاظمی (کارگردان) و دکتر سعید اسدی (مدیرتئاتر شهر) به دلیل مشکلی که نسبت به تیزر نمایش «رویای شب تابستان» پیش آمده بود، روند رسیدگی به ماجرا تا پایان وقت اداری روز یکشنبه، ۱۸ شهریور طول کشید و منجر به بازداشت موقت آن‌ها شد. »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *