در دومین روز جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان :

پنج نمایش صحنه ای و خیابانی به روی صحنه رفت


پنج نمایش صحنه ای و خیابانی در روز دوم چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کاشان، نمایش ” من آنجا نیستم ” به نویسندگی مهدی میرباقری و کارگردانی مهرداد کردیان، کاری از هنرمندان بروجن با موضوع اجتماعی، بخش صحنه ای در ۲ سانس۱۷ و ۱۹ در تالار مهربان اجرا  شد.

تالار مهرگان نیز در ساعت ۱۸:۴۵ میزبان علاقه مندان بود و نمایش نامه” در حضور باد” به نویسندگی بهرام بیضایی و کارگردانی محسن خسروی مورد خوانش قرار گرفت.

نمایش “هزار شب و یک روز” به نویسندگی و کارگردانی اتابک مهراد کاری از هنرمندان نهاوند در بخش صحنه ای دیگر نمایشی است که با موضوع عفاف و حجاب (نقش زنان در ۵ دوره از تاریخ ایران) به مدت ۵۵ دقیقه در دو سانس ساعت۱۷:۴۵ و ۱۹:۳۰ به روی صحنه رفت.

همچنین نمایش های خیابانی ” دستگاه زمان ” به نویسندگی و کارگردانی محسن بلوری با موضوع مشاهیر کاشان که در این نمایش به بازنمایی مشکلات اجتماعی و شهروندی از دید کمال الملک نقاش چیره دست کاشانی پرداخته و نمایش خیابانی ” یار مهربان ” به نویسندگی عباس تیمورزاده و کارگردانی امیر حسین حداد کاری از هنرمندان کاشان در محوطه فرهنگسرای مهر و سطح شهر به نمایش گذاشته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *