پیام تسلیت مجید سرسنگی در پی درگذشت مجید بهرامی


در پی درگذشت مجید بهرامی، هنرمند جوان تئاتر و سینما مدیرعامل خانه هنرمندان ایران پیام تسلیتی صادر کرد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، متن پیام تسلیت دکتر مجید سرسنگی، مدیرعامل خانه هنرمندان ایران و رئیس تماشاخانه ایرانشهر به این شرح است:

« به نام خدا، که کویش مقصد غایی همگان است.

مدت‌ها بود که رنج می‌کشید و ما، رنج کشیدنش را می‌دیدیم، اما تلاش می‌کردیم غصه را در چهره‌هایمان نبیند. می‌دید، اما به روی خودش نمی‌آورد. به ما، حتی، روحیه می‌داد، می‌خندید، امیدوارمان می‌کرد و ما با همه‌ی هراسی که در جانمان بود، امید دادنش را باور می‌کردیم.

همین چند وقت پیش بود که آمد و در اینجا – خانه‌ی هنرمندان – نمایشگاهی گذاشت؛ به نفع کودکان سرطانی! دیگر خودش برای خودش مهم نبود، رنج او به رنج‌های بزرگتری گره خورده بود: رنج همه‌ی آن‌ها که «رنج» می‌کشند.

می‌دانستیم یک روز، یا یک شب باید با این خبر بی‌رحم روبرو شویم؛ می‌دانستیم، اما باورش نمی‌کردیم. آنقدر از خودش انرژی و نشاط نشان داده بود، که حتی تصور مرگ هم در موردش مصداق نداشت.

مجید بهرامی، عاقبت، ساعت هشت و چهل و پنج دقیقه‌ی شامگاه بیست و چهارم آبان هزار و سیصد و نود و سه، چشمانش را تا ابد به روی این دنیای خاکی بست. اما دریچه‌ی قلبش بسته نشد، پنجره‌ی خاطراتش همچنان بازماند و شیرینی لحظاتی که با ما بود و مرگ را به سخره گرفته بود، جایی نرفت.

دوستش داشتیم، همچنانکه او همه را دوست داشت. هرچند دیگر بر صحنه نخواهد درخشید، هرچند «عجایب المخلوقات» دیگری را نخواهد آفرید، و هرچند دیگر همه‌ی ما را مبهوت استعداد و تعهدش نخواهد کرد، اما در صحنه‌ی زندگی ما همچنان نامش باقی است.

روحش شاد و قرین رحمت واسعه‌ی الهی باد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *