پیام مدیرکل هنرهای نمایشی به جشنواره های تئاتر فجر استانی


مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی به مناسبت آغاز برنامه های جشنواره های تئاتر فجر استانی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر پیامی را صادر کرد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از ستاد خبری روابط عمومی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر متن کامل پیام مدیر کل هنرهای نمایشی به این شرح است:
” آغاز جشنواره های فجر در استانها به عنوان پیشگامان این رویداد مهم و ملی هنر نمایش مرهون زحمات همه هنرمندان و مدیرانی است که در دوره های پیشین صمیمانه در این راه تلاش کرده اند و اگر امروزه روز ، تئاتر فجر ۳۴ ساله آوازه شهرت هنر نمایش ایران را در محافل معتبر جهانی با خود همراه دارد مرهون اعتباریست که پیشینیان و تمامی هنرمندان این مرز و بوم برای تئاتر ایران ترسیم کردهاند. هنرمندان صحنههای تئاتر ایران به وسعت نام ایران ، هنرمندان شهرهای بزرگ و کوچکاش، هنرمندان شهرهای دور یا نزدیکاش . پس ضیافت و همراهی جشنواره تئاتر فجر هم از آنِ همه هنرمندان و مردم ایران زمین است.
حضور قابل توجه آثار گروههای نمایشی استانها در مجموع آثار این دوره جشنواره بینالمللی تئاتر فجر نشان امید بخش و مسرت بخشی از خلاقیت و ممارست بالای هنرمندان استانها در چنین آوردگاه هنری دارد و مهر تأییدی بر اینکه تئاتر ایران تنها تئاتر پایتخت نیست این نگاه میرود  که دامنه استمرار و حرفهای بودن تئاتر ایران را در استانها نیز گسترش دهد.
این پویایی و رشد را قدر مینهم، بر خود به عنوان عضوی کوچک از این خانواده بزرگ میبالم و وظیفه میدانم که قدردان زحمات تمامی هنرمندان و همکاران خصوصاً مدیران تلاشگر استانهای آذربایجان شرقی، البرز، بوشهر، فارس، خراسان رضوی و یزد باشم.
از خداوند منان تندرستی و پیروزی برای هنرمندان سرزمینمان را خواستارم. “
 
مهدی شفیعی
دی ماه ۱۳۹۴
 
گفتنی ست برنامه های جشنواره های تئاتر فجر استانی از روز ۱۹ دیماه امسال از استان البرز آغاز شد . امسال شش استان کشور شامل : البرز ، بوشهر ، آذربایجان شرقی ، فارس ، خراسان رضوی و یزد مبادرت به برگزاری جشنواره های تئاتر فجر استانی کردند . برنامه های جشنواره های تئاتر فجر استانی روز ۳۰ دی ماه خاتمه می یابد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *