«چه میکنه این عادل فردوسی پور» در فرهنگسرای نیاوران


نمایش «چه میکنه این عادل فردوسی پور» به کارگردانی حسین حیدری پور از ۶ اردیبهشت ماه در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود.

چه میکنه این عادل فردوسی‌پور

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش «چه میکنه این عادل فردوسی پور» به نویسندگی ساغر خواجه امیری و کارگردانی حسین حیدری پور از ۶ اردیبهشت ماه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود.

داستان این نمایش روایت زندگی موازی سه فرد از یک خانواده است که بحث اصلی آنها فوتبال است. فرد پیشکسوتی که همیشه دوست دارد به برنامه نود دعوت شود و خواهر زاده وی که علاقمند است فوتبالیست شود و فرد سومی که رویای دیگری در سر می پروراند.

حسین حیدری پور فارغ التحصیل ادبیات نمایشی و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشکده هنر و معماری است. وی تاکنون اجراهای مختلفی را در تهران و شهرستان روی صحنه برده که از آن جمله می توان به «دو پرس روزگار تلخ»، «خرس»، «بلوای آرامتر ار نبض یک مرده»، «تعزیه با طعم لایت»، «ری را»، «ابریشم و آتش» و … اشاره کرد.

نمایش «چه میکنه این عادل فردوسی پور» با بازی عزت الله مهرآوران، مهتاب ثروتی، یونس مولایی و با همراهی مجید صالحی اجرای می شود. سایر عوامل این نمایش عبارتند از: طراح لباس: شهرزاد شفیعی، طراح صحنه :حسین نعیمایی، گریمور: سمیه روزگاری، موسیقی: علی سینا رضا نیا، منشی صحنه: مهسا سلیمانی پور، طراح تیزر: مصطفی کوشکی، عکاسی: مریم دیهول، هماهنگی: امیر علی پور و گرافیک: شقایق تقوی

«چه میکنه این عادل فردوسی پور» از ۶ اردیبهشت ماه هر شب ساعت ۲۰ در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *