کارگردان نمایش “مهرواره عشق” : تمرکز برشیوه تئاتر فیزیکال جنبه نمایشی بیشتری را فراهم می کند .


“راشین امامی” کارگردان نمایش” مهراوه عشق” در آستانه آغاز اجرای عمومی این نمایش با اشاره به شیوه روایت این نمایش بدون دیالوگ که با بهره گیری از ابزار و تکنیک های مالتی مدیا و بر پایه حرکت و فرم شکل گرفته است گفت: شکل روایت “سید مهدی شجاعی” در “کشتی پهلو گرفته” بر اساس روایت داستانی بود که تلاش کردم با دراماتورژی خود، بر ارائه نمایش از راه بیان بدنی و تمرکز بر روی شیوه تئاتر فیزیکال تلاش وتاکید کنم. وی افزود: این شیوه ارائه جزو علایق من است و جدای از آن معتقدم جنبه نمایشی بیشتری را  به لحاظ ایجاد ارتباط با مخاطب برای تماشاگران فراهم می‌کند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از امور اطلاع رسانی نمایش “مهراوه عشق” ، راشین امامی با تصریح این نکته که به متن اصلی وفاداری زیادی داشته درباره موضوع نمایش گفت: نمایش، روایت تولد تا شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) است. در این بین ایشان چون واسطه بین ولی و نبی بودند به زندگی پدر بزرگوارشان پیامبر اسلام (ص) و همسرشان حضرت علی (ع) پرداخته شده است و وقایعی چون فدک و حمله و بی‌حرمتی به منزل ایشان و شهادت فرزندشان حضرت محسن (ع) نیز روایت می‌شود ولی شیوه روایت بسیار بدیع و تازه و جداب است و با شیوه مدرن با بهره گیری از ابزار و تکنیک های مولتی مدیا همراه بوده و اثر فاقد دیالوگ است.

وی ابراز امیدواری کرد تا تماشاگران این نمایش با شکل و شیوه جدیدی از اجرای نمایش هایی با مضامین دینی مواجه شده و بتوانند ارتباط مناسبی با آن برقرار کنند.

عواملی که در اجرای نمایش “مهراوه عشق” حضور دارند عبارتند از: دراماتورژ و کارگردان: راشین امامی، دستیارکارگردان و برنامه ریز: میلاد حاجی زاده، طراح لباس: پریدخت عابدین نژاد، طراح حرکت: مهرداد آبجار، طراح صحنه: سعید حسنلو، طراح نور: علی کوزه گر، انتخاب و تنظیم موسیقی: سروش کریمی نژاد، طراحی ،ساخت و اجرای تصاویر: نیکزاد عربشاهی، طراح و مجری ماسک: آیدا فرهمند، مشاور ارتباطات و تبلیغات: مصطفی محمودی، مدیر تولید: حامد برزگر، طراح پوستروبروشور: عباس صادق نژاد، روابط عمومی، ارتباطات رسانه ای و فضای مجازی: نساء نیکو، ندا الماسیان طهرانی و لاله محمودی. یاریگران: سروش کریمی نژاد، مهرداد آبجار، مژگان حسین زاده، مجید فاطمی ، محسن لطیفی، یونس حمزه لویی، مهشید نوروزی، سید کمال رضوی، سپیده سوهانی، ملیکا سادات حسینی، الهام زارعی، سید مهدی باقری، سمانه (افرا) خادم امام زاده، جیران باریکانی، سعید نوعی، محمد محسن شفیعی، علیرضا گل دهی، هانیه مقدم، محسن جلالی راد،رسول سیفی،شکیلا سماواتی،مریم اعظمیان، فاطمه (مارال) قادری، سوسن بشیر، طهورا زهدی، فتانه احمدپور، محمد نیازی، تهیه‌کننده: راشین امامی.

نمایش “مهراوه عشق” به مدت زمان ۶۰ دقیقه از روز سه شنبه چهارم اسفندماه به مدت ۱۵ شب،همه روزه ساعت ۱۸ در تالار حافظ، واقع در خیابان حافظ- خیابان استاد شهریار، مقابل تالار وحدت به روی صحنه می‌رود. علاقه مندان می توانند با شماره ۰۹۰۱۱۹۴۸۱۰۰ برای رزرو بلیت به صورت تلفنی تماس حاصل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *