میزبانی عمارت نوفل لوشاتو از کالاندولا


 نمایش «کالاندولا» به کارگردانی احمد سلگی برای دومین ‌بار در عمارت نوفل لوشاتو به صحنه می‌رود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش «کالاندولا» به کارگردانی احمد سلگی که پیش از این نیز اجرا شده، برای دومین ‌بار با همراهی بازیگران و گروه اجرایی جدید به صحنه خواهد رفت.
«کالاندولا» بر اساس نگارش و خلق گروهی و به کارگردانی احمد سلگی از ۲۳ بهمن، ساعت ۱۵ در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می رود و هر بازیگر تنها یک تماشاگر دارد.
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: چند ساله که یازده سالته؟ هنوز هم فقط با چراغ روشن خوابت می‌بره؟ طبیعیه. چون هیچ وقت، هیچ چیز، از یاد هیچ کس نمی‌ره.
سپندار اعلم، نازنین بهرامی، حدیث بیابان‌گرد، صبا پیریایی، عباس خداقلی‌زاده، آرزو جلالی، عماد درویشی، اشکان دلاوری، شهرزاد رحمانی، ابوالفضل سلحشور، نیلوفر شهفری، علی کارگری، فروغ کوهی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.
سایر عوامل این نمایش عبارتند از:  طراح صدا و موسیقی: متین حبیبیان، طراح لباس: المیرا شمشیری، احمد سلگی، طراح گرافیک و تیزر: سینا سرمدی، طراح نور: ابوالفضل سلحشور، روان‌شناس کودک: کیانا بنی‌هاشمی، مشاور کارگردان: رضا بهاروند، گروه کارگردانی: حمیرا افشار، نگار قرهی، روابط عمومی و امور رسانه‌: مریم رودبارانی، تبلیغات مجازی: رومینا داوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *