اجرای کمدی “قحط الرجال” در تماشاخانه سنگلج


نمایش کمدی موزیکال “قحط الرجال” به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا آزادفرد از پنجشنبه ۱۶ آذر ۹۷ در تماشاخانه سنگلج به صحنه می رود.

 

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی ” گروه تئاتر ناجورها ” ، نمایش کمدی موزیکال “قحط الرجال” به نویسندگی، طراحی و کارگردانی محمدرضا آزادفرد از امروز پنجشنبه شانزدهم آذرماه نود و هفت در تالار سنگلج تهران افتتاح و آغاز به کار میکند.

این نمایش کمدی موزیکال بعنوان تازه ترین اثر تولید شده بنگاه شادمانی ناجورها، با بهره گیری از تکنیکهای اجرایی نمایش سنتی همراه با موسیقی، داستان سرزمینی را حکایت می کند که درباریان سلطان بعد از مرگ او که جانشینی هم ندارد به دنبال کسی می گردند تا جانشین سلطان شود و پس از جستجوی بسیار در نهایت مطرب دوره گردی را به نام مردک خان وادار می کنند تا بر اریکه سلطنت تکیه بزند، مردک خان به همراه همسر و دخترش وارد دربار می شوند که …

دراین نمایش بازیگرانی چون: حسین رفیعی، مهسا ایرانیان، الهه پورجمشید، جمال فوادیان، فیروز حیدرزاده، امین اکبری نسب، کوروش رخشنده پی، علی عطایی حور، داود معینی کیا ایفای نقش می کنند.

سایر هنرمندانی چون: مجری طرح: آرزو نبوت، دستیار کارگردان و برنامه ریز: مرتضی برزگ زادگان، موسیقی: یاسر بیات، طراح لباس: فاطمه محمدی، نوازندگان: یاسر بیات، حسن احمدی، منشی صحنه: مبینا امری، عکاس کوروش برزی دیگر عوامل گروه هستند که در تولید این اثر همکاری داشته اند.

نمایش ” قحط الرجال ” تا نیمه دی ماه نود و هفت هر روز بغیر از شنبه ها در تماشاخانه سنگلج تهران راس ساعت بیست (هشت شب) روی صحنه می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *