در مصاحبه اختصاصی با تئاتر فستیوال :

جیانلوکا گابریل : در ایران مردم بسیاری در جشنواره شرکت می کنند / بهتر است هماهنگی ها قبل از رسیدن گروه ها به جشنواره انجام شود


«شنل قرمزی»  به کارگردانی لوانا جرامگنا از کشور ایتالیا در دومین روز از بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی‌سینا به روی صحنه رفت . به بهانه اجرای این نمایش در جشنواره خبرنگار تئاتر فستیوال با دو بازیگر اصلی این نمایش ، آمالیا روآکو – Amalia ruocco ( در نقش شنل قرمزی) و جیانلوکا گابریل – Gianluca gabriele (در نقش گرگ) گفتگویی انجام داده است که می توانید در ادامه بخوانید :

نازنین محب اهری – تئاتر فستیوال : در ابتدا نظرتان را در رابطه با بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان بگویید و آیا از روند برگزاری جشنواره راضی بودید ؟

جیانلوکا گابریل : تاکنون همه چیز خوب بوده است . فقط برای یک سری از کارهای تکنیکی مانند نور سالن به مشکل برخوردیم . به دلیل اینکه در ایتالیا تکنیک های خاصی برای تئاتر وجود دارد ولی در اینجا برای بعضی مسائل کمبودهایی وجود دارد . هماهنگی سالن خیلی خوب است و مردم بسیاری در این جشنواره شرکت می کنند .

آمالیا روآکو : یک سری مشکلات داشتیم که برای ما سخت بود . همان مشکلات تکنیکی که گفته شد . ولی بسیار خوشحال هستیم که به این جشنواره آمدیم و مترجم خوبی در اختیار ما قرار دادند .

نمایش شما در جشنواره با ۸۰ دقیقه تاخیر به روی صحنه رفت ، آیا دلیل این تاخیر مشکل تکنیکی بود ؟

جیانلوکا گابریل : بله چون با نور سالن مشکل داشتیم.

آیا اجرایی را در این دو روزی که از جشنواره گذشته است ، دیده اید ؟

جیانلوکا گابریل : نه ندیدیم.

آیا اولین بار است که در جشنواره ای از ایران شرکت می کنید ؟

جیانلوکا گابریل : در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان اولین بار است که شرکت می کنیم ولی ۶ سال پیش با نمایش “پینوکیو” در جشنواره ای در تهران حضور داشتیم .

نمایش “پینوکیو” هم مختص مخاطب کودک بود ؟

جیانلوکا گابریل :  نه برای یک فستیوال خصوصی بود .

اگر انتقاد و یا پیشنهادی در رابطه با جشنواره دارید ، بفرمایید.

آمالیا روآکو : پیشنهاد من این است که هماهنگی ها را قبل از اینکه ما به ایران برسیم ، انجام دهند . ما از اینکه به ایران برسیم و بعد مدام از مسئولان جشنواره سوال بپرسیم که چه چیزی دارید و یا چه ندارید و آنچه که نیاز داریم را به آن ها بگوییم، خوشحال نیستیم . به نظر من باید این هماهنگی ها قبلا انجام شود و اگر این اتفاق می افتاد ، مشکل کمتری داشتیم .

جیانلوکا گابریل : من هم با نظر ایشان موافق هستم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *