˝ B5-6 “ مستقیم از جشنواره فجر به تالار مولوی می آید


نمایش˝ B5-6 “ نوشته امیر نوروزی به کارگردانی فرزام رنجبر پس از اجرای موفق در سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر؛ در تالار مولوی روی صحنه خواهد رفت.
تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش ” B5-6 “ نوشته امیر نوروزی به کارگردانی فرزام رنجبر پس از اجرای موفق در سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر؛ از دوم اسفند ماه هرشب ساعت ۲۰ در تالار مولوی روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش پیش از این در هجدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران روی صحنه رفته و کاندید دریافت جایزه در بخش‌های طراحی لباس ،طراحی صحنه ،بازیگری مردو نمایشنامه از این جشنواره بوده است.

این نمایش در رابطه با یک خودکشی آنلاین اینترنتی است. قصه از جایی شروع می‌شود که شخصی که قصد خودکشی دارد در فضای مجازی پرطرفدار می‌شود و در این بین یک کمپانی با سوء استفاده از این جریان تصمیم می‌گیرد تبلیغات این شخص را به عهده بگیرد تا بتواند از عواید آن سود ببرد.

در این نمایش مجتبی پیرزاده، امیر نوروزی، وحید منتظری و ایمان عزیزی به عنوان بازیگر حضور دارند. سایر عوامل این نمایش عبارت‌اند از:موسیقی: پویا نوروزی، طراح صحنه: حسین صحرایی، طراح لباس: نساء قلی پور، دستیاران : نگار زاغیان،نیکا زندی، مشاوره کارگردان: امید اکبری و گریم:فرشته پاشایی .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *