با حضور مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی ؛

آئین افتتاح نمایش پشت دیوار عمارت برگزار شد


مراسم افتتاح و آغاز نمایش پشت دیوار عمارت و رونمایی از پوستر این نمایش در تماشاخانه سرو برگزار شد.
به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس مراسم افتتاح و رونمایی از پوستر نمایش « پشت دیوار عمارت » به نویسندگی و کارگردانی حمید ابراهیمی ، شامگاه گذشته در تماشاخانه سرو برگزار شد.
شهرام کرمی مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی کشور دراین مراسم که با حضور جمعی از هنرمندان مسئولان و مدیران برگزار شد طی سخنانی گفت: بسیار خوشحالم که درمراسم افتتاحیه این نمایش و درجمع صمیمی این گروه حرفه ای و در این فضای آکنده از صمیمیت و عشق به تئاترحضور دارم. بی شک حضور شما تماشاگران مایه حمایت گروه های نمایشی در سراسر کشور می باشد و اطمینان دارم که حمید ابراهیمی و گروه حرفه ای اش که از باسابقه ترین های  عرصه تئاترو هنرهای نمایشی کشور هستند اجراهای پرمخاطب و درخشانی را دراین شب ها تجربه خواهند کرد و برایشان از صمیم قلب ارزوی موفقیت دارم.
در ادامه نیز پوستر این نمایش که توسط آریا درفش رزم طراحی شده بود توسط شهرام کرمی و جلیل فرجاد ، نماینده بازیگران گروه نمایشی رونمایی شد.
محسن سلیمانی فارسانی مدیر عامل انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس، سیدوحید فخرموسوی مدیراداره نظارت و ارزشیابی مرکز هنرهای نمایشی، بهرام صادقی مزیدی، علی رجایی، تبسم هاشمی،عوامل نمایش و جمعی از علاقمندان دراین مراسم حضور داشتند.
نمایش « پشت دیوار عمارت » از روز یکشنبه اجرای خود را در تماشاخانه سرو انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس آغاز نمود و تا ۳۰ شب در ساعت ۲۰ ادامه خواهد یافت.
بازیگرانی که در این نمایش عاشورایی به ایفای نقش خواهند پرداخت به ترتیب ورود به صحنه عبارتند از: جلیل فرجاد، جمشید صفری، پژمان کاشفی، نسرین مسلمی نیا، شیوا خسرومهر، زری اِماد، پانته آ کیقبادی، حامد آقایی، فرزاد صبوری، علیرضا درویش نژاد، اهورا ابراهیمی، علی حیدری، ماندانا عصری، محمدرضا موهبتی، ماریه ماشاالهی و آرمین افتخار زاده .
تماشاخانه سرو درخیابان طالقانی نرسیده به تقاطع مفتح جنب ایستگاه مترو واقع گردیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *