گفتگوی تئاتر فستیوال با سامان خلیلیان و میلاد مولوي

آخرین اخبار از سلامتی رئیس کانون تئاتر خیابانی


سامان خلیلیان رئیس کانون تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی از بیمارستان مرخص شد .

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، سامان خلیلیان رئیس کانون تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی که هفته ی گذشته به دلیل سکته مغزی در بیمارستان سینا بستری شده بود ، از بیمارستان مرخص شد .

طی گفت و گوی خبرنگار تئاتر فستیوال با میلاد مولوی ، بازیگر و کارگردان تئاتر و از دوستان نزدیک سامان خلیلیان ، وی درباره وضعیت خلیلیان گفت : آقای خلیلیان دچار سکته مغزی شده اند که باعث شد حدود یک هفته در بیمارستان بستری شوند . تعدادی از دکتران متخصص ایشان را معاینه کرده اند .

وی اضافه کرد : هنوز دکترها به نتیجه قطعی نرسیده اند . زمانی که بستری بودند ، یک سری آزمایشات روی ایشان انجام شد که جواب آن حدودا ۱۰ روز دیگر آماده می شود . گرچه دکترها گفته اند که برای رفع نگرانی ها باید منتظر جواب قطعی آزمایش ها بود ، اما همگی امیدواریم هر چه زودتر حالشان بهبود یابد .

دبیری بخش نمایش‌های خیابانی جشنواره‌های سی و چهارم و سی و پنجم فجر ، دبیری نخستین دوره نمایش‌های خیابانی در فضای دانشگاهی ، مدیریت بخش تئاتر خیابانی جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران از سال ۱۳۸۳تا ۱۳۹۱، مدیریت سه دوره از بخش تئاتر خیابانی جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی دانشجویی  از جمله فعالیت های سامان خلیلیان در زمینه تئاتر خیابانی می باشد .

در ادامه خبرنگار تئاتر فستیوال در گفتگوی کوتاهی با سامان خلیلیان از خود ایشان جویای احوالشان شد و ضمن احوالپرسی برای ایشان آرزوی سلامتی کرد.

وبسایت تئاتر فستیوال برای این هنرمند ارزنده ی عرصه ی تئاتر آرزوی سلامتی و بهبودی روزافزون دارد.

يک نظر ثبت شده است .

  1. علیرضا مدنی گفت:

    حالشون بهتره شده ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *