20 خرداد

آخرین مهلت ارسال اثر برای حضور در پاتوق نمایش‌های سنتی


دبیرخانه نوزدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی ۲۰ خرداد را به عنوان آخرین مهلت ارسال اثر برای حضور در پاتوق نمایش‌های سنتی کودک و نوجوان (بخش ویژه استاد هنگامه مفید) اعلام کرد.

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، دبیرخانه نوزدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی تاکید کرد ۲۰ خرداد آخرین مهلت ارسال سه نسخه لوح فشرده حاوی فایل تصویری از اجرای اثر برای حضور در پاتوق نمایش‌های سنتی کودک و نوجوان (بخش ویژه استاد هنگامه مفید) است.

پاتوق نمایش‌های سنتی کودک و نوجوان (بخش ویژه استاد هنگامه مفید) با هدف حفظ و ترویج نمونه‌های اصیل نمایش‌های آیینی و سنتی و انتقال تجربه کهن به نسل جدید در قالب چهار بخشِ «نقل و روایتگری کودکان و نوجوانان»، «شبیه‌‌خوانی»، «قصه‌گویی و نقالی با موضوعات ملهم از فرهنگ و ادبیات عامیانه ایران ویژه مخاطبان کودک» و «نقاشی و عروسک‌سازی با موضوعات ملهم از فرهنگ و ادبیات عامیانه ایران» برگزار می‌شود که جزئیات آن در فراخوان نوزدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی آمده است.

علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۰ خرداد ۹۸ با ارسال نسخه تصویری از اجرای خود (قصه‌گویی، شبیه‌خوانی و نقل و پرده‌خوانی)، متقاضی حضور در این بخش شوند.

به شرکت‌کنندگان در بخش‌های گوناگون پاتوق کودک و نوجوان با بهره‌گیری از نظر اساتید هدایت‌کننده و کارشناسان کانون نمایش‌های آیینی و سنتی هدایایی اهدا خواهد شد.

نوزدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی مرداد ۹۸ به دبیری داود فتحعلی‌بیگی برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *