آغاز اجرای ۲ نمایش جدید در تئاتر شهر


برنامه این هفته تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حالی اعلام شد که با پایان یافتن اجرای سه نمایش، ۲ اثر نمایشی جدید در تالار سایه و پلاتو اجرا به صحنه می روند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، « پلاک ۷۲۹ » عنوان اثر نمایشی جدیدی به نویسندگی و کارگردانی مهدی کردی است که از روز دوشنبه هشتم خرداد در پلاتو اجرای مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود. در این اثر نمایشی که ساعت ۱۸ با مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۱۵ هزار تومان به صحنه می رود، مهدی کردی، فرهنگ عمرانی، مهدیه کاویان، سید فاطمه میرکریمی ،امیر حسین سید آبادی به عنوان بازیگر حضور دارند.

در تالار سایه نیز از روز ۱۱ خردادماه نمایش «ترانه برای تو» به نویسندگی و کارگردانی امین ابراهیمی اجرای خود را آغاز می کند. در این اثر نمایشی که هر روز ساعت ۱۹:۳۰، به مدت زمان ۵۰ دقیقه و قیمت بلیت ۲۰ هزار تومان به صحنه می رود امین ابراهیمی، محمد جابری، مهدی سلطانی، امیرحسین بصیری، امیر حسین مانی ، میدیا برنجی و کازیوه دباغی به عنوان بازیگر حضور دارند.

نمایش«چل گیس» به نویسندگی و کارگردانی حسین جمالی نیز که از روز سه شنبه دوم خرداد ماه اجرای خود را در تالار چهارسو آغاز کرده، ساعت ۲۱ به مدت زمان ۷۵ دقیقه و قیمت بلیت ۲۵ هزار تومان میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود. بهناز نادری، فربد فرهنگ، وحید نفر، مسیح کاظمی، یلدا عباسی، مجید رحمتی، آرش غلام آزاد بازیگران این اثر نمایشی هستند.

نمایش های «بی پدر» به کارگردانی سید محمد مساوات در تالار قشقایی، «روح جهنمی » به کارگردانی بابک محمدی ، «محفل بی عاری به کارگردانی سیاوش بهادری راد در تالار سایه و «بوفالوی آمریکایی» به کارگردانی سیامک زین الدینی در پلاتو اجرا جمعه شب پنجم خرداد ماه به اجرای خود پایان دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *