آغاز اجرای «بین یه عالمه ماهی» در تالار سایه تئاتر شهر


نمایش «بین یه عالمه ماهی » به نویسندگی، طراحی و کارگردانی امیر دلفانی از روز سه شنبه هجدهم شهریور ماه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز کرد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاترشهر، «بین یه عالمه ماهی» عنوان تازه ترین نمایش به صحنه رفته در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر است که از روز سه شنبه هجدهم شهریور ماه اجرای خود را به نویسندگی، طراحی و کارگردانی امیر دلفانی آغاز کرد.

امیردلفانی که طی سالهای اخیر فعالیت های متعددی را در عرصه تئاتر به عنوان مدیرتولید، دستیار کارگردان و بازیگر انجام داده ،درباره این نمایش توضیح داد: نمایش «بین یه عالمه ماهی» یکی از آثار نمایشی است که بنده آن را همزمان پایان نامه مقطع کارشناسی به نگارش درآوردم و به دلیل دغدغه مندی های بسیاری که مضمون این اثر برایم داشت تمام تلاشم را انجام دادم تا بتوانم روزی آن را در یکی از تالارهای حرفه ای تئاتر روی صحنه ببرم. شرایطی که قطعا برایم دربرگیرنده تجربه های فراوانی به لحاظ سبک اجرایی است که امیدوارم مورد پسند مخاطبان نیز واقع شود.

وی درباره داستان این نمایش بیان کرد: قصه نمایش «بین یه عالمه ماهی» داستان زندگی یک خانواده است که به دلیل شایعاتی مبنی بر شروع جنگ تصمیم به مهاجرت می گیرند. این نمایش به زعم خودم یک اثر پژهشی است که به تاثیرات مهم موضوع مهاجرت و عواقب آن می پردازد. شرایطی که در آن کاراکترها و شخصیت های نمایشی در چارچوبی قرار می گیرند که پردازش آنها در نمایشنامه برایم کار آسانی نبود.

نمایش «بین یه عالمه ماهی» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی امیردلفانی، تهیه کنندگی آناهیتا موگویی و بازی خشایار قائد رحمتی، مهدی یگانه، امیردلفانی و ایمان عبدی هر روز غیر از شنبه ها ساعت ۱۹ به مدت زمان ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۳۵ هزار تومان در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

فرزان دلفانی مجری طرح، سامان قهرمانی مشاور کارگردان، علی کوزه گر طراح نور، محمد حسین غفاری طراح صدا، سحر مصباح طراح لباس، علی حسین پور طراح گرافیک، خشایار قائد رحمتی تیزردیگر عوامل اجرایی این اثر نمایشی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *