آغاز سال نو با «نوروز خوانی» در پردیس تئاتر تهران


نمایش «نوروزخوانی» به نویسندگی و کارگردانی «جواد انصافی» از تاریخ ۸ فروردین ماه همزمان با آغاز سالن نو در تماشاخانه مشایخی پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش «نوروزخوانی» به نویسندگی و کارگردانی جواد انصافی از تاریخ ۸ فروردین ماه سال جدید، هر شب راس ساعت ۲۰ در تماشاخانه مشایخی پردیس تئاتر تهران اجرا می شود.

این نمایش حاصل پژوهش ۵ ساله کارگردان در ارتباط با نوروز است که شامل نوروزخوانی های سراسر کشور مانند حاجی فیروز، تکم چی در آذربایجان، نوروز سلطان در مازندران، عروس گله ئی در گیلان و آتش افروز می شود. در واقع داستان این نمایش از برخورد کودکی با عمو نوروز و حاجی فیروز آغاز می شود که این دو شخصیت در قالب روایت و ترانه به سوالات کودک در ارتباط با نوروز پاسخ می دهند.

در این نمایش بازیگرانی چون جواد انصافی، امیرمحمد انصافی، امیرحسین انصافی، فروغ یزدان، محمدرضا لوانی، تینا نوروزی، فرشته اعظمی، نیلوفر سیاری و احمد آهسته ایفای نقش می کنند. همچنین حامد نصرآبادیان طراح حرکت، ساسان فرهادپور طراح صحنه، فروغ یزدان طراح لباس، امیرحسین انصافی آهنگساز، حبیبه رضایی و فروغ یزدان عروسک ساز، سمیرا انصافی منشی صحنه این نمایش هستند.

نمایش «نوروزخوانی» به نویسندگی و کارگردانی جواد انصافی از تاریخ ۸ فروردین ماه هر شب راس ساعت ۲۰ در تماشاخانه مشایخی پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *