آمار تماشاگران تئاتر در نیمه اول ماه اسفند اعلام شدند


سالن‌های مجموعه تئاتر شهر ، تماشاخانه سنگلج ، هنر و خانه نمایش در نیمه اول اسفند ماه میزبان ۱۱ هزار و ۹۴۵ تماشاگر بودند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ، مجموعه تئاتر شهر که چهار نمایش را روی صحنه دارد در دو هفته ۹۰۱۱ تماشاگر داشته است. نمایش چمدان به کارگردانی فرهاد آییش در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر طی ۲۰ اجرا ۵۶۹۰ تماشاگر داشت که ۳۹۱۶ بلیط تمام بها ، ۵۷۷ بلیط نیم بها، ۴۰۰ بلیط تخفیف دار و ۷۹۷ بلیط مهمان را شامل می‌شود. فروش آن تا ۱۳ اسفند ماه جاری به رقم ۱ میلیارد و ۵۶۱ میلیون و ۸۲۵ هزار ریال رسید.

در تالار چهارسو نیز نمایش “دیوان غربی شرقی” به کارگردانی محسن حسینی در ۲۵ اجرای خود ۱۷۲۴ تماشاگر داشته که ۵۹۷ بلیط تمام بها ، ۲۷ بلیط نیم بها، ۱۱۰۰ بلیط مهمان برای آن صادر شده است. فروش گیشه این نمایش ۱۶۲ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال اعلام شده است.

نمایش “کوپن” به کارگردانی جواد روشن نیز در ۲۴ اجرا ۹۹۷ تماشاگر داشته که برای آن ۶۶۰ بلیط تمام بها، ۳۱ بلیط نیم بها ، ۲۴ بلیط تخفیف دار و ۲۸۲ بلیط مهمان ارائه شده است. فروش گیشه “کپن” تا ۱۵ اسفند ماه جاری ۱۰۴ میلیون و ۲۰۵ هزار ریال بوده است.

نمایش “گنجفه” به کارگردانی نوشین تبریزی که در تالار سایه روی صحنه است نیز در ۲۳ اجرا ۶۰۰ تماشاگر داشته و برای آن ۲۵۴ بلیط تمام بها ، ۳۱ بلیط نیم بها ، ۵ بلیط تخفیف دار و ۳۱۰ بلیط مهمان ارائه شده است. رقم فروش این نمایش ۴۱ میلیون و ۲۵ هزار ریال اعلام شده است.

تماشاخانه سنگلج نیز که دو نمایش “خاطرات هنرپیشه نقش دوم ” و “مرگ یزدگرد” از نوشته‌های بهرام بیضایی را در حال اجرا داشت تا نیمه اسفند ماه جاری میزبان ۱۳۶۷ تماشاگر بود.

نمایش “هنرپیشه نقش دوم” کار افشین زمانی از ۲ اسفند تا ۱۴ اسفند میزبان ۱۰۷۵ تماشاگر بوده که ۶۹۹ بلیط تمام بها ، ۲۲ بلیط نیم بها ، ۲۰۲ بلیط تخفیف دار و ۱۵۲ بلیط مهمان برای این نمایش ارائه شده و فروش آن به رقم ۱۲۴ میلیون و ۱۶۵ هزار ریال رسید.

نمایش مرگ یزدگرد به کارگردانی سهیل بابائی را نیز در مدت زمان اعلام شده ۲۹۲ تماشاگر دیده‌اند. برای این نمایش ۱۴۵ بلیط تمام بها ، ۲ بلیط نیم بها ، ۲۵ بلیط تخفیف دار و ۱۲۰ بلیط مهمان ارائه شده است. مبلغ گیشه این نمایش ۲۴ میلیون و ۴۱۷ هزار ریال اعلام شده است.

خانه نمایش اداره تئاتر نیز که نمایش “با من حرف نمی‌زنی چرا” به کارگردانی هما پریسان را روی صحنه دارد از ۴ تا ۱۴ اسفند ۱۳۸ تماشاگر داشته است.

تالار هنر نیز که دو نمایش “یک سیب برای دو نفر” به کارگردانی حمید ملاحسینی و “گیسوانی برای پرواز” به کارگردانی روشنک کریمی را روی صحنه دارد از ۲ تا ۱۴ اسفند میزبان ۱۴۴۹ تماشاگر بوده است.

نمایش یک سیب برای دو نفر تا ۱۴ اسفند برای ۶۷۰ تماشاگر اجرا شده که ۲۰۴ بلیط تمام بها ، ۱۹۲ بلیط نیم بها و ۲۷۴ بلیط میهمان را شامل می‌شود. فروش این نمایش ۳۶ میلیون ریال اعلام شده است.

نمایش گیسوانی برای پرواز نیز برای ۷۷۹ تماشاگر روی صحنه رفته که ۲۸۸ بلیط تمام بها ، ۱۹۰ بلیط نیم بها ، ۲۹۷ بلیط مهمان برای این نمایش ارائه شده است. فروش این نمایش ۴۵ میلیون و ۹۶۰ هزار ریال اعلام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *