آمار تماشاگران تئاتر در هفته اول پاییز


سالن های مجموعه تئاتر شهر ، تماشاخانه سنگلج ، تالار هنر و خانه نمایش اداره تئاتر آمار تماشاگران خود در هفته اول مهرماه ۱۳۹۵ را اعلام کردند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ، مجموعه تئاتر شهر که این روز ها میزبان ۶ نمایش است فهرست تماشاگران سالن های مختلف خود را تا ۹ مهر ماه به این شرح اعلام کرده است:

نمایش “سردار” به کارگردانی نادربرهانی مرند که از ۴ مهر در سالن اصلی مجموه تئاتر شهر روی صحنه است طی ۶ اجرای خود ۳۴۴۸ تماشاگر داشته است برای این نمایش ۲۲۸ بلیط تمام بها ، ۱۲۴ بلیط نیم بها ، ۱۴۳۱ بلیط تخفیف دار و ۱۶۶۵ بلیط میهمان ارائه شده است که جمع فروش آن را به ۳۶۳ میلیون و ۶۸۵ هزار ریال رساند.

در سالن چهارسو نیز که به اجرای نمایش “درباره تصویرت از من … “ کار گروه هنرهای اجرایی ویرگول اختصاص دارد نیز ۳۱۵ تماشاگر طی ۶ اجرا از این نمایش دیدن کرده اند. برای این نمایش ۱۹۰ بلیط تمام بها ، ۱۴ بلیط نیم بها و ۱۱۱ بلیط میهمان ارائه شده است که فروش آن را به ۴۹ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال رساند.

نمایش “روایت عاشقانه” به کارگردانی بابک دقیقی نیز که در تالار قشقایی روی صحنه است طی ۱۱ اجرا ۲۹۴ تماشاگر داشت. ۱۲۴ بلیط تمام بها ، ۷ بلیط نیم بها ، ۱۰ بلیط تخفیف داد و ۱۵۳ بلیط میهمان برای این نمایش ارائه شده و رقم فروش آن ۲۷ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال اعلام شده است.

نمایش “صبح به خیر” به کارگردانی سیروس همتی نیز که در سالن سایه این مجموعه روی صحنه رفت در ۲۵ اجرا میزبان ۱۲۶۴ تماشاگر بوده است. این نمایش ۲۴۸ بلیط تمام بها ، ۵۷۹ بلیط نیم بها ، ۱۰ بلیط تخفیف دار و ۴۲۷ بلیط میهمان داشته و مبلغ فروش آن ۱۰۹ میلیون و ۱۰۰ هزارریال اعلام شده است.

دیگر نمایش این تالار با عنوان “کلارینت” به کارگردانی فرید یوسف پور در ۷ اجرایی که تا ۹ مهر ماه انجام داده میزبان ۳۷۹ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۸۳ بلیط تمام بها ، ۸۵ بلیط نیم بها و ۲۱۱ بلیط میهمان ارائه شده که رقم فروش آن را به ۲۵ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال رساند.

اما “فصل بهار نارنج” به کارگردانی غلامرضا عربی که ۴ اجرای خود را در پلاتو اجرای مجموعه تئاتر شهر پشت سر گذاشته ۷۹ تماشاگر داشته است. برای این نمایش ۲۹ بلیط تمام بها ، ۴ بلیط نیم بها ، ۴۶ بلیط میهمان ارائه شده و مبلغ گیشه ۳ میلیون و ۷۲۰ هزار ریال اعلام شده است.

تماشاخانه سنگلج که این روزها میزبان اجرای نمایش “پرتره مرد ریخته” به کارگردانی آراز بارساقیان است آمار تماشاگران این نمایش را از ۴ تا ۹ مهر به این شرح اعلام کرد. نمایش پرتره مرد ریخته در هفته گذشته میزبان ۳۶۳ تماشاگر بوده و برای این نمایش ۶۴ بلیط تمام بها ، ۴ بلیط نیم بها و ۲۹۵ بلیط میهمان ارائه شده است. مبلغ فروش این نمایش ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال اعلام شده است.

خانه نمایش اداره تئاتر نیز نمایش “دوشیزگان باغ لیمو” به کارگردانی فاطمه رادمنش را روی صحنه دارد. این نمایش از اول تا ۹ مهر ماه جاری میزبان ۲۹۹ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۱۲ بلیط تمام بها ، ۱۵ بلیط نیم بها و ۲۷۲ بلیط میهمان ارائه شده و مبلغ فروش آن ۲ میلیون و ۳۴۰ هزار ریال اعلام شده است.

تالار هنر آمار تماشاگران نمایش “پسرک خنده نداشت” به کارگردانی میثم عباسی را تا ۹ مهر ماه به این شرح اعلام کرد که این نمایش طی ۳۶ اجرای خود میزبان ۴۶۱۱ تماشاگر بوده است. برای این نمایش در هفته اول مهر ماه ۱۴۴ بلیط تمام بها ، ۱۰۸ بلیط نیم بها ، ۱۰۱ بلیط تخفیف ویژه ، ۹۷ بلیط میهمان ارائه شده و مبلغ فروش کل این نمایش ۳۲۰ میلیون و ۷۹۰ هزار ریال اعلام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *