آمار تماشاگران مجموعه تئاتر شهر و تماشاخانه سنگلج تا نیمه تیر ماه


سالن های مجموعه تئاتر شهر و تماشاخانه سنگلج که میزبان اجرای عمومی ۸ نمایش هستند آمار تماشاگران خود را تا نیمه تیرماه اعلام کردند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ، مجموعه تئاتر شهر هفته گذشته را با اجرای عمومی شش نمایش در سالن های چهارسو، قشقایی، سایه و پلاتو اجرا پشت سر گذاشته است. سالن چهارسو با گنجایش ۱۲۲ تماشاگر به اجرای نمایش «دیر راهبان» اثری از کیومرث مرادی اختصاص داشت که طی ۲۳ اجرایی که تا ۱۵ تیرماه انجام داده میزبان ۲۰۱۷ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۷۳۳ بلیت تمام بها، ۲۷۳ بلیت نیم بها، ۴۳۴ بلیت تخفیف دار و ۵۷۷ بلیت مهمان ارائه شده و رقم گیشه آن ۳۶۵ میلیون و ۱۰ هزار ریال ثبت شده است.

سالن قشقایی نیز که گنجایش آن ۹۶ تماشاگر است شاهد اجرای «تو مشغول مردنت بودی» اثری از مژگان خالقی است. این نمایش طی ۱۸ نمایشی که تا نیمه تیرماه داشته میزبان ۹۹۰ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۲۲۵ بلیت تمام بها ، ۳۰۱ بلیت نیم بها ، ۹۷ بلیت تخفیف دار و ۳۷۰ بلیت مهمان ارائه شده است که در گیشه به رقم ۱۳۵ میلیون ۹۳۰ هزار ریال رسیده است.

«تئاتر قجری» عنوان نمایشی به کارگردانی داریوش رعیت است که در سالن سایه روی صحنه است. این نمایش طی ۲۱ اجرایی که تا نیمه تیرماه داشته میزبان ۶۳۰ تماشاگر بوده است. ۱۴۹ بلیت تمام بها، ۱۶ بلیت نیم بها، ۳۷ بلیت تخفیف دار و ۴۲۸ بلیت مهمان برای آن ارائه شده و در گیشه ۵۵ میلیون و ۹۸۰ هزار ریال برایش ثبت شده است.

نمایش «پلاس پلاس به توان دو» به کارگردانی سینا شفیعی نیز در سالن سایه روی صحنه است. این نمایش نیز میزبان ۵۷۱ تماشاگر طی ۲۰ اجرای گذشته خود بوده است. برای آن ۱۳۹ بلیت تمام بها، ۴ بلیت نیم بها و ۹۲ بلیت تخفیف دار و ۳۳۶ بلیت مهمان ارائه شده و رقم گیشه آن به ۶۴ میلیون و ۳۸۰ هزار ریال رسیده است. سالن سایه مجموعه تئاتر شهر برای پإیرش ۷۲ تماشاگر گنجایش دارد.

در پلاتو اجرای مجموعه تئاتر شهر که به اجرای نمایش «پرتی» اثر بهار رضی زاده اختصاص دارد نیز طی ۱۳ اجرا ۴۳۵ تماشاگر حضور داشته اند. ۱۷۰ بلیت تمام بها ، ۱۴۱ بلیت تخفیف دار و ۱۲۴ بلیت مهمان برای این نمایش ارائه شده که در مجموع مبلغ ۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال را در گیشه دارد.

اما تماشاخانه سنگلج که این روز ها ۲ نمایش را میزبانی می کند آمار تماشاگران هفته گذشته خود (۱۰ تا ۱۵ تیرماه) را به این شرح اعلام کرده است.

نمایش «عکس خانوادگی» به کارگردانی رضا بهرامی از ۱۰ تا ۱۵ تیر میزبان ۱۷۸ تماشاگر بوده که ۹ بلیت تمام بها، ۳۸ بلیت نیم بها، ۴۹ بلیت تخفیف دار و ۸۲ بلیت مهمان را دریافت کرده اند. گیشه هفته گذشته این نمایش ۱۶ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال ثبت شده است.

نمایش «نیرنگ اورنگ» به کارگردانی مرتضی برزگرزادگان نیز از ۱۰ تا ۱۵ تیر میزبان ۶۹۶ تماشاگر بوده است. ۲۰ بلیت تمام بها، ۲۹ بلیت نیم بها، ۱۵۹ بلیت تخفیف دار و ۴۸۸ بلیت مهمان برای آن ارائه شده و مبلغ گیشه آن ۲۷ میلیون و ۷۲ هزار و ۵۰۰ ریال ثبت شده است.

تالار هنر تا زمان ارائه این گزارش، آمار هفتگی تماشاگران خود را به روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ارسال نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *