آمار تماشاگران شش سالن نمایشی تهران مشخص شد


سالن های مجموعه تئاتر شهر با چهار اجرای نمایشی ، تالار هنر و خانه نمایش آمار تماشاگران خود تا تاریخ ۱۱ تیر ماه ۱۳۹۵ را اعلام کردند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ، در مجموعه تئاتر شهر چهار نمایش “روز های بی باران ” ، “بیگانه” ، ” راهنمای تئاتر شهر” و “مجلس ضربت زدن”  در حال اجرا هستند که طبق آمار اعلام شده نمایش “روزهای بی باران” به کارگردانی امین بهروزی که ۱۵ اجرای خودر ا در تالار سایه پشت سر گذاشته تا کنون ۹۰۹ تماشاگر داشته است.

برای این نمایش ۶۳۴ بلیط تمام بها ، ۹ بلیط نیم بها ، ۱۰۸ بلیط تخفیف دار و ۱۵۸ بلیط میهمان ارائه شده و مبلغ گیشه ۱۴۳ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال ثبت شده است.

در تالار چهارسو نیز نمایش “بیگانه” به کارگردانی مسعود دلخواه طی ۳۶ اجرا میزبان ۴۲۸۷ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۲۴۷۰ بلیط تمام بها ، ۴۳۱ بلیط نیم بها ، ۵۵۹ بلیط تخفیف دار ، ۸۲۷ بلیط میهمان ارائه شده و مبلغ گیشه این نمایش ۷۸۳ میلیون و ۱۷۵ هزار ریال اعلام شده است.

نمایش “راهنمای تئاتر شهر” به کارگردانی نیکو ممدوحی که ۲ اجرای اول خود را پشت سر گذاشته میزبان ۷۸ تماشاگر بوده که ۳۶ بلیط تمام بها ، ۲۳ بلیط تخفیف و ۱۹ بلیط میهمان را شامل می شود. مبلغ فروش این نمایش ۱۰ میلیون و ۸۸۰ هزار ریال بوده است.

نمایش “مجلس ضربت زدن” به کارگردانی محمد رحمانیان نیز که در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است طی ۱۵ اجرا تا ۱۱ تیر ماه جاری میزبان ۹۴۲۲ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۳۸۴۸ بلیط تمام بها ، ۴۷۳۲ بلیط تخفیف دار ،۸۴۲ بلیط میهمان ارائه شده است. مبلغ گیشه این نمایش ۳ میلیارد و ۱۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال اعلام شده است.

خانه نمایش اداره تئاتر نیز که میزبان نمایش هفت هشتم به کارگردانی حمید اصغری تتماج و علی برجی است طی هفته گذشته از ۹ تا ۱۱ تیر میزبان ۷۷ تماشاگر بوده است.

نمایش لاکی به کارگردانی آناهیتا غنی زاده که دو اجرای اول خود را در تالار هنر انجام داده طی روزهای ۱۰ و ۱۱ تیر ماه جاری میزبان ۱۷۹ تماشاگر بوده است. برا این نمایش ۱۵۸ بلیط تمام بها ، ۲۱ بلیط میهمان ارائه شده و مبلغ گیشه این دو روز ۲۲ میلیون و ۱۲۰ هزار ریال اعالم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *