آمار تماشاگران نمایش های روی صحنه در هفته‌ای که گذشت


سالن‌های مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج، خانه نمایش اداره تئاتر و تالار هنر طی هفته گذشته میزبان ۴۹۶۱ تماشاگر بودند.
تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، مجموعه تئاتر شهر که در حال حاضر سه نمایش “ترور”، “بوقلمون” و “بهمن” را روی صحنه دارد طی ۶ روز اجرایی هفته گذشته میزبان ۳۲۹۷ تماشاگر بود.

نمایش “بوقلمون” نوشته و کارگردانی خیراله تقیانی پور که در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است در همین تاریخ ۹۵۶ تماشاگر داشته که ۷۹۵ بلیط تمام بها، ۶۸ بلیط نیم بها، ۹۳ بلیط مهمان را شامل می‌شود. گیشه این نمایش در هفته گذشته ۱۶۵ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال بوده است.

نمایش “ترور” نوشته و کارگردانی حمید رضا نعیمی که در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است از ۶ تا ۱۱ دی ماه ۱۸۹۱ تماشاگر داشت که از آن میان ۲۵۵ بلیط تمام بها، ۲۶۲ بلیط تخفیف دار و ۱۳۷۴ بلیط مهمان برای این نمایش صادر شده است. مبلغ فروش این نمایش در هفته گذشته ۱۰۷ میلیون و ۴۲۵ هزار ریال بوده است.

نمایش “بهمن” نوشته و کارگردانی افروز فروزند نیز که در تالار سایه اجرا می‌شود طی هفته گذشته ۴۵۰ تماشاگر داشت. برای این نمایش ۳۴۰ بلیط تمام بها، ۲۱ بلیط نیم بها و ۸۹ بلیط مهمان صادر شده است. گیشه این نمایش طی ۶ روز گذشته ۵۲ میلیون و ۵۷۵ هزار ریال اعلام شده است.

در تالار هنر دو نمایش کودک و نوجوان روی صحنه است که از آن میان “شهر بی گدا” به کارگردانی نرگس اصغری از ۶ تا ۱۲ دی ماه ۳۵۱ تماشاگر داشت. ۱۷۲ بلیط تمام بها، ۷۳ بلیط نیم بها، ۱۶ بلیط تخفیف ویژه و ۹۰ مهمان فروش این نمایش را در هفته گذشته به ۲۲ میلیون و ۵۰ هزار ریال رساند.

نمایش “پسر نیل” به کارگردانی ناصر آویژه نیز در همین سالن برای ۵۴۸ تماشاگر به نمایش در آمده است. ۲۳۴ بلیط تمام بها، ۸۱ بلیط نیم بها، ۵۲ بلیط تخفیف ویژه و ۱۸۱ بلیط مهمان در هفته گذشته برای این نمایش ارائه شده است. مبلغ گیشه این نمایش ۳۱ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال اعلام شده است.

خانه نمایش اداره برنامه‌های تئاتر نیز که در حال حاضر نمایش “با من حرف بزن مده آ” به کارگردانی مشترک مهدی شیخوند و کلارا کورنا را روی صحنه دارد در هفته گذشته میزبان ۱۳۶ تماشاگر بود و ۱۱ ملیون و ۴۵۰ هزار ریال فروخت. برای این نمایش ۵۳ بلیط تمام بها، ۱۹ بلیط تخفیف د آر و ۶۴ بلیط مهمان ارائه شده است.

در تماشاخانه سنگلج نیز دو نمایش با کارگردانی سید عظیم موسوی روی صحنه است. نمایش “اندر حکایت بلدیه اصفهان” طی روزهای ۶ تا ۱۱ دی ماه ۴۰۲ تماشاگر داشت. ۲۴۷ بلیط تمام بها، ۳۲ بلیط نیم بها، ۱۲۳ بلیط مهمان برای این نمایش ارائه شده و مبلغ فروش هفتگی این نمایش ۳۱ میلیون و ۵۶۰ هزار ریال اعلام شده است.

“کابوس‌های مرد مشکوک” نیز در همین تاریخ ۲۲۷ تماشاگر داشته و با ۵۷ بلیط تمام بها، ۶۳ بلیط نیم بها و ۱۰۷ بلیط مهمان مبلغ ۱۰ ملیون و ۶۲۰ هزار ریال فروش داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *