آمار مخاطبان نمایش های « او» و «شازده کوچولو» 


نمایش‌های «او» با ۱ هزار و ۸۱۳ مخاطب و «شازده کوچولو»  با ۳ هزار ۵۰۳  مخاطب به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر،  نمایش‌های «او» به کارگردانی آرش دادگر با ۱ هزار و ۸۱۳ مخاطب و «شازده کوچولو» به کارگردانی مصطفی قربان پور با ۳ هزار ۵۰۳ مخاطب به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.

نمایش‌های «شازده کوچولو» و « او» که به ترتیب از ۲۹ مرداد و ۸ شهریور در ساعت‌های ۱۹ و ۲۱  اجرای عمومی خود را در سالن‌های ناظرزاده و سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بودند، شامگاه یکشنبه ۲۵ شهریورماه به کار خود در این مجموعه پایان دادند.

نمایش «او» به کارگردانی آرش دادگر در ۳۱ اجرای خود پذیرای ۱ هزار و ۸۱۳ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۴۷۱ مخاطب با بلیت‌های ۴۵ هزار تومانی، ۷۳۶ مخاطب با بلیت‌های ۳۰ و ۳۵  هزار تومانی و ۴۸۵ مخاطب با بلیت های ۲۰ و ۲۵ به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۴۶۵ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «او» طی ۳۱ اجرا مبلغ ۴۷ میلیون و ۴۳۷ هزار تومان بوده است.

نمایش «شازده کوچولو» به کارگردانی مصطفی قربان پور نیز در ۲۷ اجرای خود پذیرای ۳ هزار و ۵۰۳ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۲۵۵۵ مخاطب با بلیت‌های ۵۰ و ۴۰  هزار تومانی، ۴۵۸ مخاطب با بلیت ۳۵ و ۳۰  هزار تومانی و ۸۵ مخاطب نیر با بلیت های ۲۵ و ۲۰ هزار تومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۴۰۵ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «شازده کوچولو» طی ۲۷ اجرا مبلغ ۱۲۵میلیون و ۱۵۱ هزار تومان بوده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *