ابراهیم گله‌دارزاده سرپرست مجموعه تئاترشهر شد


با حکم قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی، ابراهیم گله‌دارزاده سرپرست مجموعه تئاترشهر شد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، در متن حکم قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی خطاب به ابراهیم گله‌دارزاده به عنوان سرپرست مجموعه تئاترشهر چنین آمده است:

«مجموعه  تئاترشهر به عنوان بزرگترین مکان اجرای نمایش کشور همواره  جایگاه ویژه‌ای در تولید و اجرای آثار نمایشی داشته و یادگارهای مانایی از هنرمندی بزرگان تئاتر این سرزمین را در خاطره کهن خود ثبت کرده است.

این مجموعه  هنری به واسطه حضور و فعالیت هنرمندان و گروه‌های نمایشی و مراجعه مخاطبان  و بهره‌مندی از آثار هنری اعتباری دو چندان گرفته است و بی‌شک مدیریت این مکان مستلزم درایت و تدبیری هنرمندانه است. از این رو ضرورت دارد با برنامه‌ریزی صحیح بهترین تصمیم‌ها گرفته شود.

به موجب این حکم و نظر به تعهد، تجربه و سوابق مدیریتی جنابعالی به عنوان «سرپرست  مجموعه تئاترشهر» منصوب می‌شوید.

امیدوارم بااستعانت از خداوند متعال و بهره جستن از تجربه مدیریتی پیشینتان و همراهی تمامی همکاران اداره‌کل هنرهای نمایشی به ویژه همکاران مجموعه تئاترشهر زمینه‌ساز فعالیت شایسته هنرمندان باشید که بدون حضور و فعالیت هنرمندان شریف تئاتر، عمارت زیبای تئاترشهر جز کالبدی بدون روح نخواهد بود.

سربلندی جنابعالی را در این مسئولیت از خداوند متعال خواستارم.»

ابراهیم گله‌دارزاده متولد سال ١٣۵٨ و دارای مدرک فوق‌لیسانس کارگردانی تئاتر است. از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی او می‎توان به مواردی چون معاون فرهنگی و هنری برج آزادی، مدیر روابط‌عمومی مرکز توسعه رسانه‌های دیجیتال، مدیر روابط‌عمومی جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی، دبیر شورای حمایت از هنرهای نمایشی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس مجموعه تئاتر محراب و معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران اشاره کرد.

در خصوص سوابق هنری گله‌دارزاده نیز می‌توان از موارد زیر نام برد:  تهیه‌کنندگی برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی و سینمایی کوتاه، نویسندگی نمایشنامه‌های «دُش‌من»، «دیدُمک»، «چهارمین‌شنبه (کار مشترک)» و…، کارگردانی نمایش‌های «دُش‌من»، «دیدومک» و…، بازی در فیلم سینمایی «قصیده‌ گاو سفید» به کارگردانی بهتاش صناعی‌ها و سریال «نجلا» و…، داور و عضو هیئت‌انتخاب جشنواره‌های استانی، ملی و بین‌المللی و عضویت در ستاد اجرایی جشنواره‌های استانی، ملی و بین‌المللی اشاره کرد.

مدیریت مجموعه تئاترشهر پیش از انتصاب ابراهیم گله‌دارزاده به عنوان سرپرست، بر عهده سعید اسدی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *