اجراهای جدید به تئاترشهر آمدند

«نیست» در کارگاه نمایش ، «جنگنامه غلامان» و «تالاب هشیلان» در تالار قشقایی


در دور جدید اجراهای مجموعه ی تئاتر سه اثر نمایشی جدید روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از دفتر ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، از هفته ی جاری دو تجربه ی اجرایی جدید در تالار قشقایی و یک اثر تازه در کارگاه نمایش روی صحنه خواهند رفت.

 «نیست» عنوان اجرایی به نویسندگی امین عظیمی و کارگردانی حُسنیه زاهدی است که از روز دوشنبه ۲۲ مهر ماه ساعت ۱۸ به مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۲۰ هزار تومان به صحنه می رود. در این نمایش شیرین جَروقی، مهدیس حیدری، سایان فرخی، آوا متوقع به عنوان بازیگر حضور دارند. نیست تجربه ای بر پایه ی ظرفیت های تئاتر مستند است و روایتگر زنانی است که در اضطراب ناپدید شدن یک زن دیگر از ترس ها و نگرانی هایشان می گویند.

«جنگنامه غلامان» بر اساس نمایشنامه ای از بهرام بیضایی و با کارگردانی محسن حسینی است که از روز  پنجشنبه ۱۸ مهر ماه ساعت  ۱۸ به مدت زمان ۸۰ دقیقه و قیمت بلیت ۳۵ هزار تومان در تالار قشقایی اجرای خود را آغاز کرد. در این نمایش الهه مونسی، لی لی جنیدی، مرجان صادقی، فاطمه صارمی، مریم آشوری و شقایق سرمدختی به عنوان بازیگر حضور دارند. جنگنامه ی غلامان از طریق بهره گیری از ظرفیت های نمایش ایرانی همچون تخته حوضی نگاهی ضد جنگ را انعکاس می دهد.

در همین تالار اجرای جدید دیگری با عنوان «تالاب هشیلان» به نویسندگی و کارگردانی نوشین تبریزی و بازی نوشین تبریزی، افشین سلیمان پور، مسعود شاکرمی، یعقوب صباحی، محمد صدیقی مهر، آیه کیانپور، اتابک نادری از روز ۱۸ مهر ساعت ۲۰ با مدت زمان ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۴۰ هزار تومان میزبان علاقه مندان تئاتر است. «تالاب هشیلان» یک درام خانوادگی است که در جشنواره نمایشنامه خوانی مولوی مقام اول نویسندگی را کسب کرده است.

نمایش «روایت فرزانه از جمعه ۱۴ آبان» به نویسندگی و کارگردانی محمد زیگساری و بازی  بیتا معیریان، مهرداد مصطفوی، بهاره ریاحی، پرهام یدالهی، باران وقار کاشانی هم ساعت ۱۹:۳۰ با مدت زمان ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان نیز همچنان در تالار سایه مجموعه ی تئاتر شهر میزبان علاقه مندان است.

«سرزمین پدری» نمایش دیگر تالار سایه است که ساعت ۱۸ به مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان  به نویسندگی و کارگردانی محمد قاسمی و بازی پری بارانی، محمد قاسمی، مجتبی شجاعی، ملینا قدیمی، شکیلا سماواتی، امیر یوسفی، محمد علی رحمانی روی صحنه رفته است که خوانشی متفاوت از نمایشنامه ی مده آ اوریپید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *