اجرای آخرین اثر نمایشی “سارا کین” در خانه نمایش


نمایشنامه “جنون در ۴:۴۸ ” آخرین اثر نمایشی است که سارا کین منتشر کرده و به مدت بیست شب در خانه نمایش اجرا می‌شود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی خانه نمایش، سارا کین نمایشنامه نویس بریتانیایی است که در سال ۱۹۷۱۱ متولد و در سال ۱۹۹۹ میلادی چشم از جهان فروبسته است و حالا مقرر شده که از هفتم خرداد ماهنمایشنامهی “جنوندر ۴:۴۸ ” بعنوان آخرین نمایشنامه این نمایشنامه نویس در خانه ی نمایش اجرا شود.

این نمایشنامه که توسط علی منصوری ترجمه شده، با کارگردانی علیرضا گرگانی برای اجرا در خانه نمایش آماده شده است و از هفتم خردادماه به مدت زمان ۷۰ دقیقه و برای بیست شب روی صحنه و پذیرای تماشاگران خواهد بود.

برپایه این گزارش، در نمایش “جنون ۴:۴۸” بازیگرانی چون نگار برلیان، سهیل میرزاآقایی، نازنین نادرپور، شیدا دوپیکر، علی مسلمی، محمدرضا عباسی، مینا همدانی و تعدادی دیگر از بازیگران تئاتر ایفای نقش دارند.

در این نمایش که با طراحی صحنه علیرضا گرگانی آماده اجرا شده، نگار خاتمی طراح لباس، الهام مهرپرور طراح گرافیک، مصطفی اسفندیاری طراح نور، پریا باریکانی دستیار کارگردان، رویا رضایی مدیر تولید، حسین علی‌محمدی انتخاب کننده ی موسیقی نمایش است.

علاقمندان به تماشای “جنون در ۴:۴۸ ” هر شب به غیر از شنبه‌ها ساعت ۱۹ می‌توانند با مراجعه به نشانی میدان فردوسی، ضلع شرقی میدان، بعد از خیابان ایرانشهر، خیابان شهید موسوی (فرصت سابق)، کوچه محمدآقا، پلاک ۳۴ و یا از طریق نشانی دوم خانه نمایش ویژه کسانی که تمایل دارند با خودرو شخصی به خانه نمایش مراجعه کنند می‌توانند به نشانی میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی، کوچه ی محمدآقا پلاک ۳۴ به تماشای این نمایش بنشینند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *