اجرای «ایستاده، منتظره، پیچیده، نیامده» در حوزه هنری


کمدی اقتصادی «ایستاده، منتظره، پیچیده، نیامده» به کارگردانی کاوه مهدوی روی صحنه می رود .

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش کمدی «ایستاده، منتظره، پیچیده، نیامده» به نویسندگی و کارگردانی کاوه مهدوی و تهیه کنندگی حمید نیلی از ۲۰ دی ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری روی صحنه می رود.

حمید نیلی، تهیه کننده نمایش در رابطه با آن می گوید: این نمایش کمدی که به سراغ دغدغه های روز مردم رفته است، با نگاهی طنزآمیز به مسئله مصرف گرایی در میان مردم می پردازد و از طرف دیگر به مفاسد اقتصادی و مشکلاتی که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند می رود.

وی تصریح کرد: طرح اولیه این نمایش سال گذشته توسط مهدوی نگاشته شد و اکنون نزدیک به دو ماه است پیش تولید این اثر را کلید زده ایم تا انشاالله در دی و بهمن سال جاری در تماشاخانه مهر حوزه هنری میزبان مخاطبان باشیم.

نیلی با اشاره به آثار پیشین موسسه فرهنگی هنری هومان هنر هور، اظهار داشت: توجه به دغدغه و اتفاقات روز از ویژگی های آثار نمایشی این موسسه است و در «ایستاده، منتظره، پیچیده، نیامده» مسائلی برپایه زیرشاخه های اقتصاد مقاومتی مطرح می شود که هم ذات پنداری مناسبی بین مخاطب و اثر شکل می گیرد.

محمد حمزه زاده، علیرضا مهران، سیدعلی موسویان، فرامرز قلیچ خانی، حسین پورکریمی، منصور عربی، محسن خدایی، امیر خزایی، علیرضا حیدری، محمدحسین میری بازیگران این نمایش هستند.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از مجری طرح، امیر کلاته، طراح پوستر، سینا افشار، مدیر تولید، سعید براتی هستند.

نمایش «ایستاده، منتظره، پیچیده، نیامده» کاری از موسسه فرهنگی هنری هومان هنر هور از چهارشنبه ۲۰ دی ماه ۱۳۹۶ روی صحنه می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *