اجرای «بهار شکنی» در تالار مولوی


نمایش «بهار شکنی» به کارگردانی فریبرز کریمی در تالار مولوی  اجرا می‌شود.

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش «بهار شکنی» به نویسندگی محمدحسین معارف و کارگردانی فریبرز کریمی در سالن اصلی تالار مولوی اجرا می‌شود. مونا احمدی، احسان بهلولی، نوید فیاض، پرستو قربانی بازیگران این نمایش هستند که بعد از ارائه این نمایش در بخش تمرین-اجرای سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، به اجرای عمومی رسیده است.

در خلاصه داستان این نمایش می‌خوانیم: «بهار در تلاش است که خاطره‌ی خود را درون ذهن مردی که در حال سقوط در لایه‌های تاریک و عمیق فراموشی‌ست، نگه دارد.»

این اجرا، جدیدترین اثر نمایشی گروه تئاتر بوهمی است که سال گذشته «نقاشی اشر» را در سالن قشقایی تئاتر شهر اجرا کرد و پرفروش‌ترین نمایش سال ۹۷ این سالن شد. «لانه خرگوش»، «دینید اینچ» و «سرزمین‌های شمالی» از دیگر اجراهای این گروه به شمار می‌روند.

سایر عوامل این اجرا ،  مدیر پروژه: ثمین مهاجرانی ، دستیار کارگردان: سهیلا ساطع  ، طراح لباس: نسرین خرمی  ، طراح صدا و آهنگساز: کسرا پاشایی  ، طراح گرافیک و تصویرساز: پرناز کریمی ، طراح ویدئو: آرمان مقدم ، طراح نور: عابس خلقی ، عکاس: گلدیس نمازیان ، گروه ایده‌پردازی و ساخت تبلیغات: سهند کبیری، محمدباقر کشاورز، پرناز کریمی، محمدرضا مقیمی ، مشاور رسانه‌ای: مهسا همتی ، دستیار صحنه: درسا خلف‌پور هستند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *