اجرای «تقدیربازان» در تالار چهارسو


اجرای نمایش «تقدیربازان» به کارگردانی سیما تیرانداز از دوشنبه هفتم اردیبهشت‌ماه در تالار چهارسو آغاز می‌شود.

تقدیر بازان تیر انداز

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش «تقدیربازان» به نویسنگی هاله مشتاقی‌نیا وداستان شش شخصیت و روابط آن‌ها در مقاطع زمانی مختلف است. این نمایش که از هفتم اردیبهشت ماه اجرای خود را در تالار چهارسو آغاز خواهد کرد ، در سی و سومین جشنواره تئاتر فجر در رشته بهترین کارگردانی، بهترین طراحی صحنه و بهترین نمایشنامه نامزد دریافت جایزه و از هاله مشتاقی‌نیا در آیین اختتامیه این جشنواره قدردانی شد.

سیما تیرانداز بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون بهار سال ۹۳ نمایش «سه روایت از زندگی» را در مقام کارگردان در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه داشت و سال ۹۴ با نمایش «تقدیربازان» به
تئاتر شهر می‌رود.

بازیگران نمایش «تقدیربازان» به ترتیب حروف الفبا یمین آتشی، روزبه حصاری، فرناز رهنما، هومن کیایی، بهاره مشیری و نورا هاشمی هستند. دیگر عوامل این نمایش عبارتند از طراح لباس: سیما تیرانداز، طراح صحنه: سعید حسنلو، آهنگساز: کیارش اعتمادی، مدیر تولید: عقیق بلوری، مدیر روابط عمومی: محدثه واعظی‌پور، تبلیغات مجازی: معصومه حسینی‌پور.

سیما تیرانداز پیش از این نمایش‌های «ناتمام» (مرد مقابل)، «دخترک شب طولانی»، «هتل عروس»، «محاله فکر کنید اینجوری هم ممکنه بشه» و … را کارگردانی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *