“داستان جالب یک نویسنده˝ در تماشاخانه ارغنون


نمایش کمدی مینیمال ˝داستان جالب یک نویسنده˝ نوشته امیرعلی ابراهیمی با طراحی و کارگردانی سینا نورایی برای دومین بار از روز پنجشنبه ۸ مهرماه در تماشاخانه ارغنون روی صحنه می‌رود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش “داستان جالب یک نویسنده” به نویسندگی امیرعلی ابراهیمی با طراحی و کارگردانی سینا نورایی که اجرای آن در سال گذشته با استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان و منتقدان تئاتر روبه‌رو شد، برای دومین بار از روز پنجشنبه ۸ تا ۱۵ مهرماه در تماشاخانه ارغنون روی صحنه می‌رود.

در دور جدید اجرای نمایش کمدی مینیمال “داستان جالب یک نویسنده” که به افشاء درونیات و جهان‌بینی یک نویسنده می‌پردازد، فرزین محدث، سهیل ساعی، امیرعلی ابراهیمی، احسان نیازی، شهروز شبستری، عماد سالکی، اشکان هورسان، افشین زمانی و… به عنوان بازیگر در هر اجرا داستان جالب یک نویسنده را برای علاقه‌مندان روایت می‌کنند. همچنین امیرحسین یارمحمدی نیز موسیقی نمایش را برعهده دارد.

سینا نورایی که به خاطر کارگردانی نمایش “داستان جالب یک نویسنده” از سوی کانون ملی منتقدان تئاتر به عنوان ۱۰ کارگردان برتر سال معرفی شد، پیش از این نمایش‌های موفقی همچون “مرده شور”، “خرس”، “علیمردان خان”، “همه دزدها که دزد نیستند”، “اطلسی‌های لگد مال شده” و… را در مقام کارگردان روی صحنه برده است.

نمایش “داستان جالب یک نویسنده” از ۸ تا ۱۵ مهرماه هر روز ساعت ۱۸:۱۵ به مدت ۴۵ دقیقه در تماشاخانه ارغنون روی صحنه می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *