اجرای دو اثر جدید در تماشاخانه ایرانشهر


نمایش‌های «وقتی خروس غلط می‌خواند» به نویسندگی و کارگردانی علی شمس و «تبرئه» به کارگردانی منیژه محامدی از روز دوشنبه ۲۴ دی‌ماه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده است.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش‌های «وقتی خروس غلط می‌خواند» به نویسندگی و کارگردانی علی شمس و «تبرئه» به کارگردانی منیژه محامدی از روز دوشنبه ۲۴ دی‌ماه به ترتیب در ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ در سالن استاد سمندریان به روی صحنه می‌روند.

شایان‌ذکر است در نمایش «تبرئه» با بازی مهوش افشار پناه، محمد اسکندری، ارژنگ امیرفضلی، مجید جعفری، فرناز رهنما، نوید جهانزاده، شیرین اسماعیلی، آیلار نوشهری، علی نجفی، حامد شفیع‌خواه شهاب‌الدین علیشاهی، رضا دشتکی و پیام میرمصطفی به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین بانیپال شومون، سام کبودوند، امیر باباشهابی، آناهیتا درگاهی، مارال فرجاد، زری محتشم و حسین پاکدل نیز در نمایش «وقتی خروس غلط می‌خواند» به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه نمایش «وقتی خروس غلط می‌خواند» آمده است: وقتی زمان به‌جای افقی بودن، عمودی بر هستی ما قرار می‌گیرد گذشته، آینده و آینده، گذشته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *