از روز سه شنبه 26 شهریور؛

اجرای دو نمایش جدید در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر آغاز می شود


دو اثر نمایشی برگزیده «دوره نهم تئاتر صاحبدلان» از روز سه شنبه ۲۶ شهریور ماه اجراهای خود را در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر آغاز می کنند.

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از واحد ارتباطات ، آموزش و پژوهش مجموعه تئاترشهر، دو اثر نمایشی منتخب «دوره نهم تئاتر صاحبدلان» از روز سه شنبه ۲۶ شهریور ماه اجراهای خود را در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر آغاز می کنند.

«آنکس که نیامده می داند» عنوان اثر نمایشی جدیدی به نویسندگی زهره غلامی و کارگردانی ژاله کاظمی است که از روز سه شنبه ۲۶ شهریور ماه ساعت ۱۷ به مدت زمان ۴۰ دقیقه  با بازی زهرا غلامی، سمیه انصاری و مریم رادپور در کارگاه نمایش به صحنه می رود.

در خلاصه داستان نمایش «آنکس که نیامده می داند» آمده است:«این نمایش داستان دختران مامون عباسی را روایت می کند که یکی از آنها همسر امام رضا (ع) است و دیگری نیز به نکاح امام جواد (ع) در آمده است. این نمایش در واقع روایت گر تفاوت دیدگاه این دو خواهر است…»

نمایش«باد که می نویسد» هم عنوان نمایش تازه دیگری به نویسندگی آرش عباسی  است که از روز سه شنبه ۲۶ شهریور ماه به کارگردانی سیاوش جامع در کارگاه نمایش میزبان علاقه مندان تئاتر است.

در این نمایش که از تاریخ یاد شده ساعت ۱۸:۱۵ به مدت زمان ۶۰ دقیقه روی صحنه می رود، هدی نوری زاده، میثم جهانگیری و امین اکبری نسب به عنوان بازیگر حضور دارند.

در خلاصه داستان نمایش «باد که می نویسد» آمده است: «یک نهاد فرهنگی مرتبط با نشر ارزش های دفاع مقدس  با نامه های رو به رو می شود که متعلق به یکی از فرماندهانی که بیست سال قبل طی عملیاتی شهید شده، اما این نامه در حال حاضر نوشته شده و این موضوع باعث پیچیدگی موضوع و ایجاد شبهاتی می شود که خود آغاز ماجرایی دیگر است.. »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *