تئاتر مولوی به “ادامه مطلب” می پردازد


نمایش “ادامه مطلب” نوشته و کار مهدی شایان از بیست و هشتم شهریور به سالن اصلی تئاتر مولوی می آید.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، این نمایش که تا کنون اجراهای موفقی را در شهرهای دیگر کشور داشته، از ترکیب داستان جک و لوبیای سحرآمیز با سیندرلا که توسط شخصیت شهرزاد داستان هزار و یک شب روایت می شود بهره برده و در اجرای دارای فضایی فانتزی و خیالی است.

بازیگران این اثر نمایشی که سجاد افشاریان تهیه کننده ی آن است؛ زینب شعبانی، مهدی مخبری، سودابه جعفرزاد، الناز ابروش، برنا انصاری و فرید نظری هستند.

همچنین، حمید پورآذری و مهرداد هنرمند به عنوان مشاوران نمایش شایان را همراهی کرده اند.

سایر عوامل “ادامه مطلب” عبارتند از: مدیر پروژه: سعید زارعی، طراح صحنه و لباس: مهدی شایان و فرانک صبایی، دستیاران: مهرداد بخشی. فرانک صبایی. رضا خباز، گروه کارگردانی: مهرزاد میرپیروزی. فرید زمانی، مدیر صحنه: سعید فاضلی، منشی صحنه: مونا محبوب، مشاور رسانه: سام بهشتی، تبلیغات مجازی: امیر قالیچی، طراح پوستر و بروشور: فرید نظری و عکاس: شاهین آزما.

“ادامه مطلب”، پس از جشنواره تئاتر شهر و از یکشنبه بیست و هشتم شهریور ماه هر شب ساعت ۱۸ با مدت زمان ۱۰۰ دقیقه در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی به صحنه خواهد رفت.

نمایش “پرسه های موازی” به کارگردانی پیام لاریان نیز هر شب ساعت ۲۰:۳۰ و با مدت زمان ۵۵ دقیقه در سالن اصلی این مجموعه اجرا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *