اجرای ویژه نمایش “ساعت هشت در کشتی” قبل از نوروز


همزمان با رونمایی از پوستر نمایش “ساعت هشت در کشتی” که طراحی آن را پریسا فلاح زاده طراح گرافیک گروه  انجام داده است، برنامه دو اجرای ویژه عکاسان ، خبرنگاران ، منتقدان و همچنین اجرای خیریه این نمایش که عیدی گروه تئاتر مستقل به کودکان و نوجوانان با شرایط خاص محسوب می شود اعلام شد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی گروه تئاترمستقل، نمایش “ساعت هشت در کشتی” تازه‌ترین نمایش گروه تئاتر مستقل با کارگردانی مریم کاظمی ، پیش از اجرای عمومی در نوروز۱۳۹۸ ، دو اجرای ویژه برای عکاسان ، خبرنگاران و منتقدان ، همچنین کودکان و نوجوانان تحت پوشش مراکز حمایتی ، خیریه ها و NGO ها انجام می دهد.

 نمایش “ساعت هشت در کشتی” با طراحی و کارگردانی مریم کاظمی روزهای ۲۴ و ۲۵ اسفند ماه دو اجرای ویژه در تالار هنر انجام خواهد داد.

روز جمعه ۲۴ اسفند “ساعت هشت در کشتی” میزبان عکاسان و خبرنگاران خواهد بود.

روز شنبه ۲۵ اسفند ماه نیز این نمایش با حضور خانواده ها ، کودکان و نوجوانان تحت پوشش مراکز حمایتی روی صحنه میرود.

“ساعت هشت در کشتی”  نوشته آلریچ هاب با ترجمه حسین فدایی حسین به ماجرای سفر دریایی سه پنگوئن در بزرگترین طوفان زمین می پردازد. در این نمایش اصغر همت، علی فروتن، حمید گلی ، مهراد زمانی و حسن همتی ایفای نقش می کنند.

شماره تلفن های ۰۹۱۹۰۷۷۶۰۹۸ و ۰۹۳۵۷۴۰۸۵۹۷ برای رزرو و هماهنگی اعلام شده اند. بنیاد ها و مراکز خیریه می توانند از طریق شماره ۰۹۳۷۱۷۵۶۶۴۴ برای هماهنگی حضور کودکان تحت پوشش خود در اجرای روز شنبه ۲۵ اسفند ماه اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *