اجرای پرفورمانس «رد پا» آغاز شد


اجرای «پرفورمانس رد پا» با طراحی و کارگردانی «آرش فنائیان» و به تهیه کنندگی باغ موزه قصر درگالری مارکوف باغ موزه قصر آغاز شد و تا ۲۸ بهمن ادامه خواهد داشت.

untitled

به گزارش تئاترفستیوال به نقل از «آرتنا»، آرش فنائیان ضمن اعلام این خبر گفت: دراین پرفورمانس، که در قالب “هنرموقعیت” اجرا می شود ، گروه موسیقی مستو، گروه تئاتر شازده کوچولو و گروه تئاتر آبان حضور دارند. فنائیان خاطر نشان کرد: مخاطبین این اثرتیم طراحی است که هرروزه فیگورها و اتفاقات بصری کاررا ثبت کرده و بربسترکار فرش می کنند!

وی دراین باره ادامه داد : شیوه کاردراین اثردراماتیک – موزیکال – تجسمی به گونه ای است که حضورپرفورمرهای گروه های مختلف به عنوان مخاطب برای پرفورمرهای دیگرخواهد بود و گاهی همه عوامل نیز مخاطبی خواهند بود برای کسی که به دیدن اثرآمده باشد.
قابل توجه است ،  درگیری مخاطب با اثرازویژگی های آثاراخیر”آرش فنائیان” است که رد پای آن نیزدر پرفورمانس “ردپا” دیده می شود. اجرای این کاراز۱۹ بهمن ماه آغاز شده و تا ۲۸ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
گفتنی است ، “آرش فنائیان” چیدمان مفهومی “ساعت شنی” را نیز از ۳تا ۲۰ بهمن درگالری زمستان خانه هنرمندان ایران روی صحنه برد که بااستقبال فراوان هنرمندان و دوستداران هنرپرفورمانس همراه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *