«رویای یک نویسنده» در دیوار چهارم


«رویای یک نویسنده» عنوان نمایشی است که از ۱۹ شهریور اجرایش در مجموعه تئاتر دیوار چهارم آغاز شده و تا ۳۱ شهریور ساعت ۱۹:۱۵ میزبان علاقه مندان است.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از مشاور رسانه ای نمایش، «رویای یک نویسنده» عنوان نمایشی است که از ۱۹ شهریور اجرایش در مجموعه تئاتر دیوار چهارم آغاز شده و تا ۳۱ شهریور ساعت ۱۹:۱۵ میزبان علاقه مندان است

میثم ترکمند کارگردان نمایش در این باره اظهار کرد: «رویای یک نویسنده» داستانی است که در همه جوامع دنیا وجود دارد و پاک بودن ما انسان ها، عشق و حتی خشونت را در این نمایش می توان دید. ما انسان ها روح مقدسی داریم و با این قداست به اوج خواهیم رسید.

در خلاصه نمایش آمده است: داستان از این قرار است که مردمان شهر ویسکوز تلاش می‌کردند تا قدرت را در شهر به دست بگیرند و هرکس دنبال راه حلی بود تا این که مرد غریبه ای وارد شهر شد و ..‌. .

عوامل این اثر نمایشی عبارتند از نویسنده و کارگردان: میثم ترکمند، بازیگران: شهره اشتری، مژگان اخلاقی، مهسا بان، سیمین بهفر، علی بهمنش، میثم ترکمند، شایان حاج اسماعیلی، امید درویش زاده، مبین رستگار، علی ساکی، احمد شاهوار، معصومه عالمی، روح الله عقدایی، صدیقه مرادی و امیر عبادی، بازیگران خردسال: محمد طاها تقی زاده، فاطمه نائینی، با حضور علیرضا حنیفی، طراح نور و صحنه: میثم ترکمند، مجری نور و صدا: مرتضی داداشی، مدیر صحنه: امید درویش زاده، مدیر رسانه: محمدحسین عبداللهی، عکاس: مونا شکری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *